آره منم مثل قدیما حسشو ندارم اونوقتا زیاد بودیم دوستیامونم خیلی زیاد بود ...
ساره هم بعضی وختا بهم اس میدیم خیلی سرش شلوغه ...الانم اس دادم بیاد فکر کنم خوابه ..دوست داشتم یه بار مثل قدیما همه جمع شیم تو تاپیک ..
ناصر زشت هم تا الان اینجا بودا یوهوو غیبش زد ...:D