اونوقت باس خل و چلا چند به بالاس ؟ فکر کنم از 50 و 100 اینا هم بگذره ...:D
نه اون که قدیمیه ورژن جدیدش اینه : هر کی از همه باهوشتره خل و چلا دورش جمع میشن ..:D
زشــــــــــــت ...
برو خونتون آب بخور ...
آره یه بار یه دوستی پرسید این زشــــــت زشـــــت که میگن همین محسنه؟ منم گفتم بــــــلــــــــه .......[img]
آره خوب خدا خیر بده کریم باقری رو ..واقعا گله ..تکه ..چه تو زمین چه بیرون زمین یه اسطوره واقعی ..
اما خیلی خوبه که کریمی و باقری وقتی میخوان به کسی کمک کنن نمیان بسنجن که طرف نیازمند هست یا نه ... منم بودم پی این نمیرفتم که طرف دزده یا نیازمند ..