نتایح جستجو

  1. ملیسا

    کاری نداری با من پسرگلم ؟ خوب بخوابی . شبت بخیر .

    کاری نداری با من پسرگلم ؟ خوب بخوابی . شبت بخیر .
  2. ملیسا

    مهران جان ، VOA رانگاه کن خاله .

    مهران جان ، VOA رانگاه کن خاله .
  3. ملیسا

    خوبم خاله . طبق معمول حوصله ام سر رفته بود خاله . اخه اکثرا شبها تنهام .

    خوبم خاله . طبق معمول حوصله ام سر رفته بود خاله . اخه اکثرا شبها تنهام .
  4. ملیسا

    :redface:سلام خاله . شب بخیر .:redface:

    :redface:سلام خاله . شب بخیر .:redface:
  5. ملیسا

    گلم ایمیل ات را برای مهران بفرست . ایشون شما را عضو میکنند .

    گلم ایمیل ات را برای مهران بفرست . ایشون شما را عضو میکنند .
  6. ملیسا

    آتوسا جان خدانگهدار .

    آتوسا جان خدانگهدار .
  7. ملیسا

    خدانگهدار مهران . من رفتم خونه .

    خدانگهدار مهران . من رفتم خونه .
  8. ملیسا

    اجازه ما هم دست شماست . خسته نباشید . خدانگهدار تا فردا .

    اجازه ما هم دست شماست . خسته نباشید . خدانگهدار تا فردا .
  9. ملیسا

    بای عزیزم .

    بای عزیزم .
  10. ملیسا

    خوش بحالت که انقدر زود میرسی خونه و حالا هم داری میریی بیرون .:surprised: با ... ها خوش بگذره .:w12:

    خوش بحالت که انقدر زود میرسی خونه و حالا هم داری میریی بیرون .:surprised: با ... ها خوش بگذره .:w12:
  11. ملیسا

    شما هم بفرمایید .:w12:

    شما هم بفرمایید .:w12:
  12. ملیسا

    :surprised:

    :surprised:
  13. ملیسا

    وای برادر پژی احساس میکنم قند خونم افتاده پایین ، کی ساعت بشه 7:44 تا من یک چیز شیرین بخورم...

    وای برادر پژی احساس میکنم قند خونم افتاده پایین ، کی ساعت بشه 7:44 تا من یک چیز شیرین بخورم .:surprised:
  14. ملیسا

    خوب شد یادم انداختی مهندس .[IMG]

    خوب شد یادم انداختی مهندس .[IMG]
  15. ملیسا

    :exclaim:ببین مهندس پژی نمیگذاری من یک کم مهربون باشم . خودت چاقی .:w00:

    :exclaim:ببین مهندس پژی نمیگذاری من یک کم مهربون باشم . خودت چاقی .:w00:
  16. ملیسا

    من با اونجایی که گفتی چرا باید مشکل داشته باشم ، مهندس پژی ؟:w00:

    من با اونجایی که گفتی چرا باید مشکل داشته باشم ، مهندس پژی ؟:w00:
  17. ملیسا

    فقط مجرد ها بیان

    سوال سختی هست . هیچ وقت من جدی به ازدواج فکر نکردم . پس اجازه بدید بعدا بگم .:sweatdrop:
  18. ملیسا

    مرسی گلم . من هم هیچ وقت این روز را فراموش نمیکنم . چون دوست خوبی مثل شما پیدا کردم . من ایمیل...

    مرسی گلم . من هم هیچ وقت این روز را فراموش نمیکنم . چون دوست خوبی مثل شما پیدا کردم . من ایمیل شما را دادم به مهران تا عضو مهرنامه هم بشید.
بالا