***ساخت یک درختmax-heap
***ساخت یک درختmax-heap
سلام به دوستان عزیز
کسی میتونه بگه با داشتن یه آرایه چه جوری میشه یه درخت maxheap ساخت....وبعد با استفاده از اون درخت آرایه رو مرتب کرد....:que::que::que:
میخام الگوریتمو برام توضیح بدین...چون اصل قضیه رو میدونم...الگوریتمشو متوجه نمیشم..که چه...