بد شده ایم....
از وقتی شروع کردیم به قربانت بروم های تایپی....
به دوستت دارم های اس ام اسی
به عاشقتم های وایبری- ویچتی- لاینی...
بد شده ایم!
از وقتی هر کدام از کانتکت لیستمان چیزی فرستاد " قلب های سرخ" را روانه ی تکست کردیم و عشقم و عزیزم و گلم صدایش کردیم
فرقی نمیکرد، که باشد...
دیگر...