اینم به خاطر این هست که بیش تر آقایون ترجیح میدن آزادانه با هر کی دلشون بخواد رابطه داشته باشن تا ازدواج کنن و قبول مسئولیت...شاید هم دلیل دیگه این باشه که اکثر آقایون توانایی قبول مسئولیت زندگی رو به خاطر نداشتن شغل و در آمد مناسب ندارن... بهتره به جای اینکه حس وفادری و پاکی بیشتر خانمها رو که...