خواهرم من به خاطر این هدف زاده شدم...
به خاطر همین میگم پسر نباید زنده بمونه هاااااااااااااا...یه ذره بد نیست اطلاعاتتونو ببرین بالا...ما همه اجدادمون آریایی هستن و ما و آلمانی ها اجداد مشترک داریم...ای بابا
پسر بچه معصوم وجود نداره...
اینه که خواهید شنید که مطمئن باشین...من زنی هستم که آینده بشریت رو تغییر خواهم داد و بوجود آورنده ی زمین بدون مرد خواهم بود که سالهاست آرمان ما زنهاست....