من خودم اهواز دنیا اومدم ولی اصالتمون دزفولیه...انقده اونجا رو دوس دارم که خدا میدونه لب آب و جوجه و ... وای خداااااااااااااااااااااااااااااا...دلم هزار تا تنگیده...گریم داره در میاد... من 7 سالم بود از اهواز رفتیم:cry:...از اون موقه دزفول نیومدم...ولی مامان بابام دزفولی حرف میزنن منم بلدم دست...