نتایح جستجو

  1. گلابتون

    اي جاااااااااان قربون اون شكل ماهت برم مادرررررررررررررررر....ميگم اون عينكت يه خورده واست بزرگ...

    اي جاااااااااان قربون اون شكل ماهت برم مادرررررررررررررررر....ميگم اون عينكت يه خورده واست بزرگ نيست....ببينم آشنا ميزنه....اوه باز تو رفتي سر عينك بابات....بياد باز عصباني ميشه ها....بدو بذار سرجاش تا نيومده ماماني....قشنگم...عروسكم. [IMG]
  2. گلابتون

    بامزه 13

    متشكرم مازيار جان...بازم مثل هميشه دست مريزاد....عالي بود.
  3. گلابتون

    [IMG]

    [IMG]
  4. گلابتون

    [IMG]

    [IMG]
  5. گلابتون

    واي قربونش برم اينقده خوشگله دختر گلمممممممم...فدات بشم خانومي من... [IMG]

    واي قربونش برم اينقده خوشگله دختر گلمممممممم...فدات بشم خانومي من... [IMG]
  6. گلابتون

    سلام خسته نباشيد...بي زحمت يه سري به اين بخش از تالار بزنيد...خوشحال ميشم نظرتون رو بدونم.:gol...

    سلام خسته نباشيد...بي زحمت يه سري به اين بخش از تالار بزنيد...خوشحال ميشم نظرتون رو بدونم.:gol: http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/191167-%D8%A8%D8%A7-%D9%87%D9%85-%D9%83%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%A8%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86%D9%8A%D9%85
  7. گلابتون

    به نفر قبلیتون یه شعر هدیه بدین

    تو تنها نمی مانی ای مانده بی من تو را می سپارم به دلهای خستــه تو را می سپارم به مینـای مهتاب تو را می سپارم بـه دامـــان دریا اگر شب نشینم اگر شب شکستــه تو را می سپارم بـه رویـــای فردا به شب می سپارم تو را تا نسوزد به دل می سپـارم تو را تا نمیـــرد
  8. گلابتون

    جدي....پس واقعا جالب بوده... سلام از ماست....متشكرم...روز سرد و يخي شما هم بخير و شادي [IMG]

    جدي....پس واقعا جالب بوده... سلام از ماست....متشكرم...روز سرد و يخي شما هم بخير و شادي [IMG]
  9. گلابتون

    مرسي عزيزدلم...ممنونم....خانومي. [IMG]

    مرسي عزيزدلم...ممنونم....خانومي. [IMG]
  10. گلابتون

    :gol: :gol: :gol: :gol: :gol: :gol: :gol:

    :gol: :gol: :gol: :gol: :gol: :gol: :gol:
  11. گلابتون

    [IMG]

    [IMG]
  12. گلابتون

    قابل شما رو نداشت.....نوش جونت... [IMG]

    قابل شما رو نداشت.....نوش جونت... [IMG]
  13. گلابتون

    سلام عسل خانوم...من كه ديروز متحرك ميديدمش اما امروز متحرك نيست....عجيبه...احتمالا از اشكالات...

    سلام عسل خانوم...من كه ديروز متحرك ميديدمش اما امروز متحرك نيست....عجيبه...احتمالا از اشكالات سايت بايد باشه...يه خورده صبر كن اگه درست نشد به بهتاش يا افسوني بگو..احتمالا اونا بتونن درستش كنن... [IMG]
  14. گلابتون

    به شدت خواهشمندم.... پس ..اگر...به هر حال منتظرم..... واي راست ميگيد...اينا منو از كجا...

    به شدت خواهشمندم.... پس ..اگر...به هر حال منتظرم..... واي راست ميگيد...اينا منو از كجا ميشناختن...چه سعادتي...اصلا باورم نميشه....پس هم از شما كه زحمتشو كشيديد و هم از اونا كه محبت كردن متشكرم... [IMG]
  15. گلابتون

    خانوميييييييي؟؟؟؟ باز كه نيستي كجايي؟؟؟؟ [IMG] [IMG] در ضمن اين لنگه كفش من توي تولد شما...

    خانوميييييييي؟؟؟؟ باز كه نيستي كجايي؟؟؟؟ [IMG] [IMG] در ضمن اين لنگه كفش من توي تولد شما گم شده...شما نديدينش؟؟؟ [IMG]
  16. گلابتون

    [IMG] [IMG] [IMG] [IMG]

    [IMG] [IMG] [IMG] [IMG]
  17. گلابتون

    [IMG] ببخشيد شما اين لنگه كفش بنده رو نديديد...توي تولد دختر شرقي گم شده هنوز پيداش نكردم... [IMG]

    [IMG] ببخشيد شما اين لنگه كفش بنده رو نديديد...توي تولد دختر شرقي گم شده هنوز پيداش نكردم... [IMG]
  18. گلابتون

    ببخشيد داداشي بسته بودنش دليلي داشت ....كه ...مجبور بودم...شرمنده. [IMG]

    ببخشيد داداشي بسته بودنش دليلي داشت ....كه ...مجبور بودم...شرمنده. [IMG]
  19. گلابتون

    [IMG] جيگر آواتارو برممممممممممممم... [IMG]

    [IMG] جيگر آواتارو برممممممممممممم... [IMG]
  20. گلابتون

    [IMG]

    [IMG]
بالا