اي وااااااي...حالا يعني فردا چيكارمون ميكنن....خصوصا با اون برنامه انتخاب سرپرست واسه تالارها و...استعفاي ما و ....عصبانيت محمدرضا و...شاكي شدن رضا و...اوووووووه چه شود؟؟
آقا من فردا قراره برم مهموني...كلاس هم دارم...قراره سرما هم بخورم...منو نديدي حلالم كنيد.