سلام دوست عزيز
متشكرم...نظر لطف شماست...
اميدوارم اينجا محيط مورد پسند شما باشد و ما هم دركنار شما از دانسته هاي شما بهرمند شويم...حضور سبزتون رو غنيمت ميشماريم.
شادباشيد و رستگار. [IMG]
زوينا جان اميدوارم هرچه زودتر شرايطت مهيا بشه و بتوني به علايق خودت برسي....و اميدوارم اولين نقاشيت رو هم خودم ببينم...من دعا ميكنم به همه آرزوهات برسي عزيز.
ممنونم از عكسهاي زيبات... [IMG]
[IMG]