اين چه حرفيه محمد جان ...يه سوال كه اين حرفها رو نداره...برو پروفايل خودشون و ازشون سوال كن همين...فكرنميكنم به جايي بربخوره...بخدا مديرا هم يكي هستن مثل خودتون... [IMG]
سلام محمد جان
ممنونم ..خداروشكر خوبم...
بله ديدم اما احتمالا يا دليل قاطعي براي اينكار دارند يا از روي سهو بوده....به نظرم بهتره اول از خودشون سوال كنيد..