نه بابااااااااااااااااااااا......
اینجوریا هم نیست......
دوست داشتن قشنگتراز عاشق بودنه........
تو عالم عاشق اگه به عشقت نرسی.....احساس شکست میکنی...وضربه میخوری..ولی تو عالم دوس داشتن اینطور نیست...کسی که دوسش داری اگه در آخرم بهش نرسی...هرجا باشه و خوشبخت باشه...تو درآرامشی...
اومدم که بیام...