نتایح جستجو

  1. مرسی....... بگم خوبم...که نیستم...بگمم بدم که ناشکریه!!پس میگم بد نیستم!!

    مرسی....... بگم خوبم...که نیستم...بگمم بدم که ناشکریه!!پس میگم بد نیستم!!
  2. واااااااااااااای...سلام بابایی!! خوبی؟؟؟؟ کم پیدایی!!یاد دخترت نمیکنی..... دختر بی بابا باید...

    واااااااااااااای...سلام بابایی!! خوبی؟؟؟؟ کم پیدایی!!یاد دخترت نمیکنی..... دختر بی بابا باید چیکار کنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  3. دوست دارین چه کسی رو صندلی داغ بشینه ؟

    ناخدا ویکی فقط!
  4. [IMG]

    [IMG]
  5. [IMG]

    [IMG]
  6. [IMG]

    [IMG]
  7. [IMG]

    [IMG]
  8. [IMG]

    [IMG]
  9. [IMG]

    [IMG]
  10. به اواتار نفر قبلي گير سه پيچ بده !!!!!!!!

    خب از خنده منفجر نشی کار دست هممون بدی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  11. به اواتار نفر قبلي گير سه پيچ بده !!!!!!!!

    مطمئنی دست حسین فهمیده بودی؟؟؟ میخوره مال دوره جنگ جهانی باشی!!!!!!!!!!دی:
  12. به اواتار نفر قبلي گير سه پيچ بده !!!!!!!!

    چه نارنجکه قراضه ای...مال چه دهه ای هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  13. به اواتار نفر قبلي گير سه پيچ بده !!!!!!!!

    دست میزنی به موهات...که چی؟؟فک میکنی خیلی خوشکلن.........؟؟
  14. به اواتار نفر قبلي گير سه پيچ بده !!!!!!!!

    این سبد گلو پرکردی واسه کی میبری شیطون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  15. به اواتار نفر قبلي گير سه پيچ بده !!!!!!!!

    موهاشوووووووووووووووو.......رژشوووووووووووو...ازاین صورتی تر نبود بزنی خانومی؟؟؟؟؟؟؟؟:biggrin:
  16. بابا ولم کنین زن نمیخوام ؟ نمیییییییییییخوام

    آره دقت کنی....پشتشون..چندتا پسر هستتتتتتتتتتتتتتتتت
  17. یک دختر خانم وقتی داره ریمل می زنه این شکلیه

    واااااااااااااااای.......پولو میگم.............
  18. یک دختر خانم وقتی داره ریمل می زنه این شکلیه

    حالا شما بیا....بعدش یه جور باهم کنار می یاییم.............
  19. بابا ولم کنین زن نمیخوام ؟ نمیییییییییییخوام

    یه مشت پسر اون پشت هستن...دیگه دعوا نمیخاد.....تقسیم کنییییییییییید:biggrin:
  20. یک دختر خانم وقتی داره ریمل می زنه این شکلیه

    دوره داره عزیز..........شما مث اینکه خیلی ذوق کردی دیدی این خانوم ریمل زدی.......... میخای از این یاد بگیری...این اشتباه میزنه.....بیا طی یه دوره خودم یادتون میدم..........:D
بالا