دوست عزیز..نظر هرکسی واسه خودش محترمه.....نمیگم که فکرم بالاست...ولی فکر شما هم همچین بالایی نیست.........
من فقط میگم...دوست داشتن قشنگتر از عاشقیه....دکتر شریعتی گفتن:
عشق یك جوشش كور است و پیوندی از سر نابینایی
اما دوست داشتن پیوندی خود آگاه و از روی بصیرت روشن و زلال
عشق بیشتر از غریزه...