نتایح جستجو

  1. mehrdad2012

    مرسی آجی تو خودت گلی . اینم واسه شما : [IMG]

    مرسی آجی تو خودت گلی . اینم واسه شما : [IMG]
  2. mehrdad2012

    ای آجی شیطون دست پیش را میگیره . چرا یه مدته تایپیک نمی زنی؟؟؟؟

    ای آجی شیطون دست پیش را میگیره . چرا یه مدته تایپیک نمی زنی؟؟؟؟
  3. mehrdad2012

    نه دیروز مشخص بود ناراحتی واسه همین گفتم گرفته ایی . خداراشکر که الان خوبی . مرسی آجی لطف داری...

    نه دیروز مشخص بود ناراحتی واسه همین گفتم گرفته ایی . خداراشکر که الان خوبی . مرسی آجی لطف داری . چه خبر ؟؟؟؟
  4. mehrdad2012

    من کی دعوات کردم اجی ؟؟؟؟؟

    من کی دعوات کردم اجی ؟؟؟؟؟
  5. mehrdad2012

    عجب کارایی میکنی تو آجی .

    عجب کارایی میکنی تو آجی .
  6. mehrdad2012

    حالا بیخیال اون مال دیروز بود . الان خوبی آجی؟؟؟؟

    حالا بیخیال اون مال دیروز بود . الان خوبی آجی؟؟؟؟
  7. mehrdad2012

    آره گفتم که برمیگردم . انگشتات بهتره ؟؟؟

    آره گفتم که برمیگردم . انگشتات بهتره ؟؟؟
  8. mehrdad2012

    برگشتم

    برگشتم
  9. mehrdad2012

    خداراشکر . اجی حواست باشه . راستی نذرتون هم قبول . من برم دوباره میام .

    خداراشکر . اجی حواست باشه . راستی نذرتون هم قبول . من برم دوباره میام .
  10. mehrdad2012

    منظره شبانه بعضي كشورها (زیبا و دیدنی)

    اوا اجی دمت چی چی؟؟؟؟؟
  11. mehrdad2012

    ا این چه حرفیه آجی . خدانکنه . آخه آجی کنجکاو تو چیکار داشتی بری جلو ببین انگشتاش را چیکار کرده .

    ا این چه حرفیه آجی . خدانکنه . آخه آجی کنجکاو تو چیکار داشتی بری جلو ببین انگشتاش را چیکار کرده .
  12. mehrdad2012

    عجب کار خطرناکی . اخه آجی ژیگلور گاز شهری با فشار قوی فرق می کنه تازه این طوری غیر از خطرناک...

    عجب کار خطرناکی . اخه آجی ژیگلور گاز شهری با فشار قوی فرق می کنه تازه این طوری غیر از خطرناک بودن احتمال گاز گرفتگی هم هست . چرا حواست به خودت نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  13. mehrdad2012

    ای وای چرا آجی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چی شده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ الان خوبه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پماد زدی روش ؟؟؟؟

    ای وای چرا آجی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چی شده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ الان خوبه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پماد زدی روش ؟؟؟؟
  14. mehrdad2012

    از دیروز تا امروز با خاطرات.........

    عالی بود داداش شهاب . عالی . مرسی داداش گلم . ;)
  15. mehrdad2012

    خداراشکر . آجی حالش خوبه . :w14: منم خوبم آجی . چه خبر ؟؟؟؟

    خداراشکر . آجی حالش خوبه . :w14: منم خوبم آجی . چه خبر ؟؟؟؟
  16. mehrdad2012

    خداراشکر . دیشب گرفته بودی مشخص بود . [IMG]

    خداراشکر . دیشب گرفته بودی مشخص بود . [IMG]
  17. mehrdad2012

    سلام آجی . خوبی؟؟؟ خوشی ؟؟؟؟ دماغت چاقه ؟؟؟

    سلام آجی . خوبی؟؟؟ خوشی ؟؟؟؟ دماغت چاقه ؟؟؟
  18. mehrdad2012

    [IMG]

    [IMG]
  19. mehrdad2012

    [IMG]

    [IMG]
  20. mehrdad2012

    منظره شبانه بعضي كشورها (زیبا و دیدنی)

    مرسی داداش شهاب خیلی زیبا بود . :biggrin:
بالا