نتایح جستجو

  1. mehrdad2012

    http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/396692-%D9%85%DA%AF%D9%87-%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%...

    http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/396692-%D9%85%DA%AF%D9%87-%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%AA%D9%88?p=5415955#post5415955
  2. mehrdad2012

    من کم کم باید برم اجی . آخر هفته ی خوبی داشته باشی . فعلا . در پناه یکتای بی همتا باشی .

    من کم کم باید برم اجی . آخر هفته ی خوبی داشته باشی . فعلا . در پناه یکتای بی همتا باشی .
  3. mehrdad2012

    http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/396692-%D9%85%DA%AF%D9%87-%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%...

    http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/396692-%D9%85%DA%AF%D9%87-%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%AA%D9%88?p=5415955#post5415955
  4. mehrdad2012

    خواهش آجی گلم .

    خواهش آجی گلم .
  5. mehrdad2012

    تو هم روز خوبی داشته باشی . در پناه حق باشی.

    تو هم روز خوبی داشته باشی . در پناه حق باشی.
  6. mehrdad2012

    http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/396692-%D9%85%DA%AF%D9%87-%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%...

    http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/396692-%D9%85%DA%AF%D9%87-%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%AA%D9%88?p=5415955#post5415955
  7. mehrdad2012

    مرسی آجی . تایپیک جدیدم را ازش خوشت اومد ؟؟؟

    مرسی آجی . تایپیک جدیدم را ازش خوشت اومد ؟؟؟
  8. mehrdad2012

    مگه آزار داری تو

    عجب پسر نامردی بوده . :biggrin:
  9. mehrdad2012

    اجازه ما هم دست شماست اجی . منم کم کم دیگه میرم . فعلا در پناه یکتای بی همتا باشی.

    اجازه ما هم دست شماست اجی . منم کم کم دیگه میرم . فعلا در پناه یکتای بی همتا باشی.
  10. mehrdad2012

    خواهش . خداراشکر . یه سر به اینجا بزن ...

    خواهش . خداراشکر . یه سر به اینجا بزن . http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/396692-%D9%85%DA%AF%D9%87-%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%AA%D9%88?p=5415955#post5415955
  11. mehrdad2012

    http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/396692-%D9%85%DA%AF%D9%87-%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%...

    http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/396692-%D9%85%DA%AF%D9%87-%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%AA%D9%88?p=5415955#post5415955
  12. mehrdad2012

    مگه آزار داری تو

    داداش تو هم زنگ مردم را میزدی وفرار میکردی ؟؟؟
  13. mehrdad2012

    امیدوارم در ادامه تحصیل هم موفق باشی و همچنین در همه ی زمینه های زندگی .

    امیدوارم در ادامه تحصیل هم موفق باشی و همچنین در همه ی زمینه های زندگی .
  14. mehrdad2012

    تو خودت گلی آجی .

    تو خودت گلی آجی .
  15. mehrdad2012

    http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/396692-%D9%85%DA%AF%D9%87-%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%...

    http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/396692-%D9%85%DA%AF%D9%87-%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%AA%D9%88?p=5415955#post5415955
  16. mehrdad2012

    انشاا... . تمام تلاشم را می کنم .

    انشاا... . تمام تلاشم را می کنم .
  17. mehrdad2012

    مگه آزار داری تو

    دقیقا . :biggrin:
  18. mehrdad2012

    آره علاقه خیلی مهمه . من خیلی عمران را دوست دارم واقعا رشته ی خیلی پر شاخه و عالی ای هستش ...

    آره علاقه خیلی مهمه . من خیلی عمران را دوست دارم واقعا رشته ی خیلی پر شاخه و عالی ای هستش . اشکال نداره رشته ی الانت هم خیلی عالیه . زمین شناسی . رشته ایی که ما هم با اون سر و کار داریم . من 4 واحد زمین شناسی گذراندم هم در کاردانی هم در کارشناسی .
  19. mehrdad2012

    وای آجی . خیلی خوشکلن مرسی. :gol::gol::gol:

    وای آجی . خیلی خوشکلن مرسی. :gol::gol::gol:
  20. mehrdad2012

    نه این ترم ترم 7 هست . دو ترم مونده . آره باید همین کار را کنم .

    نه این ترم ترم 7 هست . دو ترم مونده . آره باید همین کار را کنم .
بالا