خواهش . خداراشکر . یه سر به اینجا بزن .
http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/396692-%D9%85%DA%AF%D9%87-%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%AA%D9%88?p=5415955#post5415955
آره علاقه خیلی مهمه . من خیلی عمران را دوست دارم واقعا رشته ی خیلی پر شاخه و عالی ای هستش .
اشکال نداره رشته ی الانت هم خیلی عالیه . زمین شناسی . رشته ایی که ما هم با اون سر و کار داریم . من 4 واحد زمین شناسی گذراندم هم در کاردانی هم در کارشناسی .