مرسی.
ریاضی رو یه اشتباهی کردم که اصلا روشو نگاه ننداختم با اینکه وقت داشتم. مث اینکه آسون بوده. از این بابت خیلی پشیمونم. اما خوب بقیا درسا هم که مال همه سخت بوده. حالا ببینیم چی میشه.:)
دوستان نتایج اولیه این هفته میاد یا هفته ی بعد؟ دور از جونتون سازمان سنجش چرا کنکوریای کاردانی به کارشناسی رو داخل آدم حساب نمیکنه؟ نه خبری نه چیزی:mad: