وقتی که فقط با یه پست میتونن خودشون رو منطقی و بزرگ نشون بدن چرا اینکارو نکنن؟
وقتی میگی آقا بیایید حرف زدنمون رو درست کنیم
از این بچه بازیا دست برداریم
به هم توهین نکنیم به ما میگن ادای آدمای لیدر رو درنیارید
ولی اونجا که یه کم خواستیم سربه سرهم بزاریم گل منطق بعضیا شکوفا شد
من خودم به شهیدی...