:surprised::surprised::surprised::surprised::surprised:
چه جوری میشه که ایجوری میشه؟؟؟؟؟؟
یعنی تو داداش ناتنی منی؟!!
نوموخوااااااااااااااااااااااام :mad:
بابایی خودمه :razz:
وقتی براشون ندارم......
حتی وقت نمی کنم با دوستام برم بیرون
وقت نمی کنم مسافرت برم
وقت نمی کنم با دوستام بحرفم...
واسه کارایی که دوس دارمم وقت ندارم
الانم اونقد خسته بودم که اومدم باشگا دیگه