You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
سلام دایی جون خوبی؟
دایی از مامان مریمم خبر نداری؟؟؟ [IMG]
دایی مامانی دیگه دوسم نداره[IMG]
-
بله که هس...... مگه نمیدونستی؟!!!! [IMG]
-
مرسی آبجی تو لطف داری عزیزم
منم امیدوارم همیشـــــه موفق باشه آبجی گلم [IMG]
-
اااا....؟؟؟ شما هنوز میری مدرسه؟؟؟ [IMG]
-
-
-
-
ای بابا شرمنده می کنین ....
چه خبر؟
یونی داره شروع میشه باز :confused:
-
منم درگیر کار و زندگی.... میگذرونیم
-
ندی میدزدمش فاطــــــــــی :D
-
به به.... آقا داداش رفته مسافرت.... :دی
-
سلام یکتا جونم خوبی؟
تو پیج فلو دیدمت.... کجایین شما بابا دلم پوسید تو پیجم تنها :razz:
-
به به ببین کی اینجاس.....
سلام. خوبی؟
چه خبر؟ کم پیدایی!!
-
سلام عسلم چطوری؟
دلم برات تنگ شده نی نی جونم
-
بلــــــــه بلـــــــــــــــــــه :D
نه دیگه من آروم و این حرفا حالین نمیشه :دی
-
شاخام داره درمیاد!!!!!
شهاب 3 روزه نیومده باشگاه؟!!!!!! :surprised:
یعنی کجا میتونی باشی؟؟
-
اا..؟!!
آره این روزا همه درگیرن....
خوشی آبجی؟ سلامتی؟
-
-
-
منم خوبم عزیزم
آرههههههههههههههههههههههه.... چرا نیاد؟؟؟؟ :دی
اا؟!! تو هم مث من نازی؟؟؟؟ :دیییی