نتایح جستجو

  1. pari khano0m

    آره خو الان جزغاله ای حالیت نی این چیزا.... باید هواتو داشته باشیم گول این بچه دودیارو نخوری

    آره خو الان جزغاله ای حالیت نی این چیزا.... باید هواتو داشته باشیم گول این بچه دودیارو نخوری
  2. pari khano0m

    آره خاله جــــون :razz: راستی چرا همه تو باشگا بهم میگن خاله؟؟؟؟؟ خیلی شبیه خاله هام؟؟؟؟؟؟...

    آره خاله جــــون :razz: راستی چرا همه تو باشگا بهم میگن خاله؟؟؟؟؟ خیلی شبیه خاله هام؟؟؟؟؟؟ :surprised:
  3. pari khano0m

    هــــــی...... روزگاره..... چطوری آبجی؟ خوبی؟ خوشی؟ سلامتی؟

    هــــــی...... روزگاره..... چطوری آبجی؟ خوبی؟ خوشی؟ سلامتی؟
  4. pari khano0m

    علـــــی..... گولشو نخوریاااااااااااا..... اون داداش کلمشم دودیه :razz:

    علـــــی..... گولشو نخوریاااااااااااا..... اون داداش کلمشم دودیه :razz:
  5. pari khano0m

    خو تو راهشو بلد نبودی دادا :cool:

    خو تو راهشو بلد نبودی دادا :cool:
  6. pari khano0m

    بچه پرروووووووووووووو :razz:

    بچه پرروووووووووووووو :razz:
  7. pari khano0m

    واااااااااااااااااای!!!! کشیدن که خیلی بدتره!!!!! شرمنده مامانم اجازه نمیده با بچه دودیا حرف...

    واااااااااااااااااای!!!! کشیدن که خیلی بدتره!!!!! شرمنده مامانم اجازه نمیده با بچه دودیا حرف بزنم.... برو خونتون :razz:
  8. pari khano0m

    نه از اون بابت خیالم راحته.... آبجیت رو صندلی بشین نیس

    نه از اون بابت خیالم راحته.... آبجیت رو صندلی بشین نیس
  9. pari khano0m

    چی چی کار نداره؟؟؟؟ کمر منو که شکسته.... هـــــــــی روزگـــــار

    چی چی کار نداره؟؟؟؟ کمر منو که شکسته.... هـــــــــی روزگـــــار
  10. pari khano0m

    چخه یعنی برو خونتون، کخه یعنی بده نخورش

    چخه یعنی برو خونتون، کخه یعنی بده نخورش
  11. pari khano0m

    روش های دخترآزادی بدو بیا تو بخند

    مرسی عزیزم.... ولی خو مگه طرف مرض داره؟؟؟؟ کسی که مجبورش نکرده با کسی دوس شه!!
  12. pari khano0m

    باشه عزیزم.... گفتم که مهم نیس :gol:

    باشه عزیزم.... گفتم که مهم نیس :gol:
  13. pari khano0m

    یه بنده خدا به نام باربد!! آره دیگه کاریش نمیشه کرد!!! بچه پرروووووو :razz: بنداز بیرون بینم...

    یه بنده خدا به نام باربد!! آره دیگه کاریش نمیشه کرد!!! بچه پرروووووو :razz: بنداز بیرون بینم.... کخـــــه :mad:
  14. pari khano0m

    زیر بار صندلی یا زندگی؟؟؟ :D

    زیر بار صندلی یا زندگی؟؟؟ :D
  15. pari khano0m

    اشکال نداره عزیزم مهم نیس

    اشکال نداره عزیزم مهم نیس
  16. pari khano0m

    سلاااام آقا باربد گل... ممنون شما خوبی؟ خواهش می کنم دوستم :gol: راستش چند وقت پیش یه نفر دیگه...

    سلاااام آقا باربد گل... ممنون شما خوبی؟ خواهش می کنم دوستم :gol: راستش چند وقت پیش یه نفر دیگه رو به جای شما اد کردم!!!! :confused: این چیه تو دهنت باربد؟؟؟؟؟؟ خجالت بکش بچه :razz:
  17. pari khano0m

    واقعا.... چون درخواست زیاد بوده حمیدم دیگه پیر شده حوصله نداره گفت تا مهر تمدیده صندلیت برو خوش...

    واقعا.... چون درخواست زیاد بوده حمیدم دیگه پیر شده حوصله نداره گفت تا مهر تمدیده صندلیت برو خوش باش :دی
  18. pari khano0m

    آره تو خصوصی

    آره تو خصوصی
  19. pari khano0m

    ************* بوی ماه مهر ، ( هم شاگردی سلام ، خاطرات کلاس و مدرسه )

    وااااای اشکم دراومد.... مرسی دوستم :gol:
  20. pari khano0m

    اول مهر :D چطوری؟ خوش میگذره؟؟ همه چی رو به راهه؟!! :biggrin:

    اول مهر :D چطوری؟ خوش میگذره؟؟ همه چی رو به راهه؟!! :biggrin:
بالا