You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
بردیا داره واسه باربد تاپیک میزنه.... فردا تولدشه
آخ جون کلی قره نریخته دارم :دییییییی
-
چیکار می کنن هااااااااا؟؟؟؟؟ :mad:
-
میبینم که امشب صندلی داغ داریم :w07:
-
کجایی آجی دلم تنگولیده برات
-
آره دیگه منو بیریختک بچه های احسانیم عمه جون :دی
بابات کیه؟!! ننه هم داری؟؟
-
بعد لینکشو برام بذار که دوستامو دعوت کنم...
میریزیم پارتی را میندازیم :دی
-
باشه برو پشتتم....
تو همین تاپیک دختره که اومد تبریک گفت من و سارا می پریم وسط ازش خواستگاری می کنیم :دیییییی
-
چرا ناراحت شه سارا جون؟!!!