نتایح جستجو

  1. ZEUS83

    سلام اریو راد منم سعی میکنم بیام ولی قول نمیدم . راستش مامانم مشغول خونه تکونیه . گمونم...

    سلام اریو راد منم سعی میکنم بیام ولی قول نمیدم . راستش مامانم مشغول خونه تکونیه . گمونم میخواهد اتاق منم بترکونه
  2. ZEUS83

    مامانم چند تا کارگر اورده دارن خونه تکونی میکنن . منم اومدم تو اتاقم درا رو قفل کردم . مامانم...

    مامانم چند تا کارگر اورده دارن خونه تکونی میکنن . منم اومدم تو اتاقم درا رو قفل کردم . مامانم گیر داده اتاقای منم زیر ور و کنه . اینطوری بشه حداقل یکی دو روزی نت نخواهم داشت
  3. ZEUS83

    منم سرما خوردم دستگاه تنفسیمم عفونت کرده چند روزه درگیر دکتر و داروم

    منم سرما خوردم دستگاه تنفسیمم عفونت کرده چند روزه درگیر دکتر و داروم
  4. ZEUS83

    دارم میرم حودمو بکشم. کسی اون دنیا کاری نداره؟

    کشتن گفتن نداره ماشینو بردار برو گردنه اهوان یا جاده ابر
  5. ZEUS83

    نخیرم هیچ اینطوری که تو میگی نیست من فقط برای ازدهام سرو صدا میکنم و شیطنت بازی در میارم . برای...

    نخیرم هیچ اینطوری که تو میگی نیست من فقط برای ازدهام سرو صدا میکنم و شیطنت بازی در میارم . برای دیگران خیلی هم اروم و خانمم
  6. ZEUS83

    سلام مامانی جونم خوبی عزیزم ببخش الانم جیم زدم اومدم ولی سعی میکنم عصری باشم من که هر روز...

    سلام مامانی جونم خوبی عزیزم ببخش الانم جیم زدم اومدم ولی سعی میکنم عصری باشم من که هر روز بهت اس میدم تا دلتنگ نشی من که مثل بابا بزرگ بی وفات نیستم
  7. ZEUS83

    سلام عزیزم روز افتابیت بخیر گلم خوبی

    سلام عزیزم روز افتابیت بخیر گلم خوبی
  8. ZEUS83

    سلام روز افتابیت بخیر شلوغ بازی که مال سنمه اخه من یک خدای 23 ساله ام و ازدهام 340 سالشه ...

    سلام روز افتابیت بخیر شلوغ بازی که مال سنمه اخه من یک خدای 23 ساله ام و ازدهام 340 سالشه . خب ازدهام پیر شده و ظرفیت سرو صدا و شیطنت یک خدای جوون رو نداره
  9. ZEUS83

    امیر بچه ها بهم میگن لوس شدم !!!!!!!!!!!!! تا جاییکه یادمه موقعی که اومدم باشگاه زئوس خدای...

    امیر بچه ها بهم میگن لوس شدم !!!!!!!!!!!!! تا جاییکه یادمه موقعی که اومدم باشگاه زئوس خدای خدایان بودم و از هیبتم خشانت و عظمت میبارید . اما از وقتی اجازه ورود ازدها را به المپ محفل خدایان دادم کم کم دارم تبدیل به موجود لوس و عزیز دردونه میشم . قضیه همینه یا من تب دارم و بنظرم یکی منو لوس کرده
  10. ZEUS83

    اره شکر خدا بهترم فعلا عفونت دستگاه تنفسی بود تو چطوری؟

    اره شکر خدا بهترم فعلا عفونت دستگاه تنفسی بود تو چطوری؟
  11. ZEUS83

    بهت قول نمیدم:biggrin: دکتر گفته یا اسپم یا امپول;) منم گفتم اسپم اونم تو تاپیک میرحسین :gol...

    بهت قول نمیدم:biggrin: دکتر گفته یا اسپم یا امپول;) منم گفتم اسپم اونم تو تاپیک میرحسین :gol: فکر کنم طفلکی برگرده تاپیکشو ببینه خوش بجوش بیاد
  12. ZEUS83

    سلام من فقط یک نمه داشتم می میردم همین تو خوبی

    سلام من فقط یک نمه داشتم می میردم همین تو خوبی
  13. ZEUS83

    زینب جون ببخش عزیزم من چند روز نبودم اسپم خونم اومده بود پائین

    زینب جون ببخش عزیزم من چند روز نبودم اسپم خونم اومده بود پائین
  14. ZEUS83

    این که خیلی خوبه فقط سعی کن غذای خونگی بخوری. یا حداقل فست فود نخور

    این که خیلی خوبه فقط سعی کن غذای خونگی بخوری. یا حداقل فست فود نخور
  15. ZEUS83

    تو باز غذا نخوردی ؟؟؟ می میری اخرش دکتر بهم گفت این همه مریض شدنم بخاطر اینکه درست غذا...

    تو باز غذا نخوردی ؟؟؟ می میری اخرش دکتر بهم گفت این همه مریض شدنم بخاطر اینکه درست غذا نمیخورم . تهدیدم کرده اگه به همین وضع ادامه بدم بدنم مقاومتشو از دست میده و از اینی هم که هست بدتر میشه
  16. ZEUS83

    خواهش میکنم عزیزم امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم

    خواهش میکنم عزیزم امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم
  17. ZEUS83

    به وقت خداحافظی !

    من الان گیج شدم . داداش واقعی شما کیه ؟؟؟ خواهش میکنم . خوشحال شدم پذیرفتی
  18. ZEUS83

    به وقت خداحافظی !

    گفتم کدوم بانک ؟ ملت ملی رفاه تجارت
  19. ZEUS83

    حامد سربسرم نذار . برو به جای این حرفها یک ظرف اش درست کن بیار ناسلامتی اومدی عیادت مربض

    حامد سربسرم نذار . برو به جای این حرفها یک ظرف اش درست کن بیار ناسلامتی اومدی عیادت مربض
  20. ZEUS83

    به وقت خداحافظی !

    مال شماره عینکته
بالا