مامانم چند تا کارگر اورده دارن خونه تکونی میکنن . منم اومدم تو اتاقم درا رو قفل کردم . مامانم گیر داده اتاقای منم زیر ور و کنه . اینطوری بشه حداقل یکی دو روزی نت نخواهم داشت
سلام
روز افتابیت بخیر
شلوغ بازی که مال سنمه
اخه من یک خدای 23 ساله ام و ازدهام 340 سالشه .
خب ازدهام پیر شده و ظرفیت سرو صدا و شیطنت یک خدای جوون رو نداره
امیر بچه ها بهم میگن لوس شدم !!!!!!!!!!!!!
تا جاییکه یادمه موقعی که اومدم باشگاه زئوس خدای خدایان بودم و از هیبتم خشانت و عظمت میبارید . اما از وقتی اجازه ورود ازدها را به المپ محفل خدایان دادم کم کم دارم تبدیل به موجود لوس و عزیز دردونه میشم . قضیه همینه یا من تب دارم و بنظرم یکی منو لوس کرده
تو باز غذا نخوردی ؟؟؟
می میری اخرش
دکتر بهم گفت این همه مریض شدنم بخاطر اینکه درست غذا نمیخورم . تهدیدم کرده اگه به همین وضع ادامه بدم بدنم مقاومتشو از دست میده و از اینی هم که هست بدتر میشه