نتایح جستجو

  1. ZEUS83

    به وقت خداحافظی !

    چشم عزیزم هر موقع خواستم با کسی دعوا کنم سوت میزنم تو هم بدو بیا نو هم متقابلا برای سربریدن هر نوع حامدی رو من حساب کن
  2. ZEUS83

    به وقت خداحافظی !

    حامد گوشمالی دادنش با من میدونم چه بلایی سرش بیارم که مرغا اسمون براش گریه کنن حامد 1000 دلار من چی شد
  3. ZEUS83

    به وقت خداحافظی !

    کیوان سلام بدو برو بچه محلا رو صدا کن بیان این حامدو به راه راست هدایت کنن
  4. ZEUS83

    به وقت خداحافظی !

    ریز می بینم کسیو که بخواهد از این حرفا بزنه .:biggrin: حامد حواست باشه هنوزم زئوسم و خدای خدایان . ;) مرسی عزیزم نه عزیزم به هیکل احتیاجی نیست . شوخی ها و یربسر گذاشتن های دوستانه است . حامد مثلا میخواهد روحیه منو عوض کنه فقط بلد نیست . :biggrin::biggrin::biggrin:
  5. ZEUS83

    به وقت خداحافظی !

    ما را به خیر تو امید نیست شر مرسان زرشششششششششک .
  6. ZEUS83

    قد یمیای باشگاه بیان تو......!!!

    اجازه گرفتنم برای دلخوش کردن شما بود وگرنه با اجازه بی اجازه همه جا حضور داریم .
  7. ZEUS83

    به وقت خداحافظی !

    این دو تا مخصوصا اون حامد رو باید یک گوشمالی داد
  8. ZEUS83

    به وقت خداحافظی !

    برید خدا رو شکر کنید امروز خیلی مهربونم وگرنه هر دوتونو با صاعقه خاکستر میکردم . خب چی بگم ؟؟ بگم میر حسین برنگرد خوبه ؟؟؟؟
  9. ZEUS83

    خودشیفتگی خصوصیت بارزه تمام خدایانه . ادم خدا باشه اونم خدای خدایان و خودشیفته نباشه ؟؟؟؟؟؟؟؟

    خودشیفتگی خصوصیت بارزه تمام خدایانه . ادم خدا باشه اونم خدای خدایان و خودشیفته نباشه ؟؟؟؟؟؟؟؟
  10. ZEUS83

    ببخش عزیزم من باید خیلی زودتر درخواست دوستی میدادم . ببینم اصلا قبلا درخواست داده بودم یا...

    ببخش عزیزم من باید خیلی زودتر درخواست دوستی میدادم . ببینم اصلا قبلا درخواست داده بودم یا نه ؟ کلهم گیجم
  11. ZEUS83

    به وقت خداحافظی !

    میرحسین اشک منو در اوردی تازه بعد از چند روز مریضی و دکتر و سرم و بوی الرحمن و وصیتنامه گفتم برم پیش بچه ها یک کم روحیه ام عوض شه اینم که اینطوری شد میر حسین خیلی عزیز بودی و هستی و خواهی بود زود برگرد حوصله گریه و دلتنگی ندارم
  12. ZEUS83

    قد یمیای باشگاه بیان تو......!!!

    من زن ذلیل نیستم . قدیمی هم نیستم ولی میشه منم بیام ؟؟؟
  13. ZEUS83

    چششششششششششششششششم من سعی میکنم مریض نشم ولی نمیدونم ویروس ها چرا عاشق منن

    چششششششششششششششششم من سعی میکنم مریض نشم ولی نمیدونم ویروس ها چرا عاشق منن
  14. ZEUS83

    اسم ماها رومونه . نازداران . کجای دنیا دیدی نازداران خشن باشن . حامد بد مریض شدم . پریشب فکر...

    اسم ماها رومونه . نازداران . کجای دنیا دیدی نازداران خشن باشن . حامد بد مریض شدم . پریشب فکر میکردم هر لحظه ممکنه بمیرم . نمیتونستم نفس بکشم
  15. ZEUS83

    به به سلام اقا چه عجب یاد ما کردید

    به به سلام اقا چه عجب یاد ما کردید
  16. ZEUS83

    سلام رامین جان خوبی داداش دلم برات تنگیده . هر وقت اومدی خبرم کن

    سلام رامین جان خوبی داداش دلم برات تنگیده . هر وقت اومدی خبرم کن
  17. ZEUS83

    نه بابا . این دفعه مریضی حسابی منو ا ز پا انداخته عفونت دستگاه تنفسی گرفتم . کار به دکتر و سرم...

    نه بابا . این دفعه مریضی حسابی منو ا ز پا انداخته عفونت دستگاه تنفسی گرفتم . کار به دکتر و سرم و .............. رسید
  18. ZEUS83

    سلام اریو راد عزیز خوبی اقا منم دلم برات تنگیده بود یک نمه مریض شده بودم منم جهود جون...

    سلام اریو راد عزیز خوبی اقا منم دلم برات تنگیده بود یک نمه مریض شده بودم منم جهود جون دوست برای همین سایت نمیومدم
  19. ZEUS83

    اش ترش بخورم که مردم حامد همینطوریش در حال امضای وصیتنامه هستم

    اش ترش بخورم که مردم حامد همینطوریش در حال امضای وصیتنامه هستم
  20. ZEUS83

    یادم باشه وقتی تو هم مریض شدی همین جوابو بهت بدم. حکمت دوستی به نطلبیده انجام دادنه

    یادم باشه وقتی تو هم مریض شدی همین جوابو بهت بدم. حکمت دوستی به نطلبیده انجام دادنه
بالا