ریز می بینم کسیو که بخواهد از این حرفا بزنه .:biggrin:
حامد حواست باشه هنوزم زئوسم و خدای خدایان . ;)
مرسی عزیزم
نه عزیزم به هیکل احتیاجی نیست . شوخی ها و یربسر گذاشتن های دوستانه است . حامد مثلا میخواهد روحیه منو عوض کنه فقط بلد نیست . :biggrin::biggrin::biggrin: