نتایح جستجو

  1. ZEUS83

    سلام اقا خوبی شما کم سعادتی بود . یک نمه مریض بودم و داشتم می مردم

    سلام اقا خوبی شما کم سعادتی بود . یک نمه مریض بودم و داشتم می مردم
  2. ZEUS83

    سلام عزیزم تو این دو سه روزه با عزرائیل کشتی میگرفتم . جات خالی بود زورم بهش رسید . دست گل...

    سلام عزیزم تو این دو سه روزه با عزرائیل کشتی میگرفتم . جات خالی بود زورم بهش رسید . دست گل دختر خوشگلم درد نکنه عزیزم . آشت خیلی بهم انرزی و روحیه داد . خیلی هم خوشمزه بود . دختر خودمی
  3. ZEUS83

    تا حالا شده درسی را بیش از یک بار بیفتی؟

    عمرا هیچ درسیو نیفتادم. فقط یک بار میخواستم ترجمه تخصصی متون حقوقی رو حذف اضطراری کنم استاد منصرفم کرد
  4. ZEUS83

    بهههههههههههههههههله معصومیت اینا شبیه معصومیت اقایون ایرانیه:biggrin:

    بهههههههههههههههههله معصومیت اینا شبیه معصومیت اقایون ایرانیه:biggrin:
  5. ZEUS83

    آرایش بانوان توسط آرایشگر مرد در تهران!

    بد فکری هم نیست فقط برای دستگرمی باید اول موهای همدیگرو کوتاه کنید و یک نمه همدیگرو ارایش هم بکنید
  6. ZEUS83

    می شناسمش عزیزم منم خیلی دوستش دارم ماریا سلنا گومز علاوه بر زیبایی صدا یک حس معصومیت هم داره...

    می شناسمش عزیزم منم خیلی دوستش دارم ماریا سلنا گومز علاوه بر زیبایی صدا یک حس معصومیت هم داره که خیلی به دل میشینه
  7. ZEUS83

    دومینو های هوشمند

    در بیشتر کشورهای دنیا یک روز خاص وجود داره که به D DAY معروفه و در اون روز مسابقات دومینو برگزار میشه . البته جدیدا روز طلاق هم معروف شده
  8. ZEUS83

    سلام روز بخیر این اواتارت خیلی خوشگله

    سلام روز بخیر این اواتارت خیلی خوشگله
  9. ZEUS83

    آرایش بانوان توسط آرایشگر مرد در تهران!

    برا منم جالب بود قبل از اینکه خانما به این تاپیک برسن اقایون داغش کردن:biggrin::biggrin::biggrin: حاجی اگه خواستی از این کارا کنی میتونم جزوه هامو بهت قرض بدم ;) یک دوره خودارایی گذروندم جزوه و فیلم هاشم هنوز دارم :gol: نمیخواد بری بیخود پول بدی
  10. ZEUS83

    یاقوت، زن عاشق سرخ‌پوش میدان فردوسی

    عشق را بخاطر بسپار معشوق رفتنی است
  11. ZEUS83

    تشکر بابت درخواستت افتخاری برام هست

    تشکر بابت درخواستت افتخاری برام هست
  12. ZEUS83

    سلام خوبی بابا بزرگم بابا بزرگای قدیم . حداقل یک حال و احوالی با نوه گل و مامان بزرگ میکردن...

    سلام خوبی بابا بزرگم بابا بزرگای قدیم . حداقل یک حال و احوالی با نوه گل و مامان بزرگ میکردن !!!!!!!!!!! شاید هر دو مریض و بستری باشن و لازم باشه یکی یک کاسه شوربا براشون بپزه یک لیوان اب پرتغال بهشون بده راستی بیماری صعب العلاج ازدهاها چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  13. ZEUS83

    قابل شما رو نداشت نازخانم

    قابل شما رو نداشت نازخانم
  14. ZEUS83

    سلام عزیز خوبی ما رو نمی بینی خوش میگذره مدتی ازت بیخبر بودم نوش جونت

    سلام عزیز خوبی ما رو نمی بینی خوش میگذره مدتی ازت بیخبر بودم نوش جونت
  15. ZEUS83

    چه زحمتی دوست داری برات درست میکنم . هرچند تو اول باید برا من و پریسا شوربا بپزی

    چه زحمتی دوست داری برات درست میکنم . هرچند تو اول باید برا من و پریسا شوربا بپزی
  16. ZEUS83

    سلام اقا خوبی ما رو نمی بینی خوش میگذره

    سلام اقا خوبی ما رو نمی بینی خوش میگذره
  17. ZEUS83

    پریسا جون مامانیتم داره با عزرائیل چونه میزنه . عزرائیل میگه حالا یک چند سال بمون من میگم نه...

    پریسا جون مامانیتم داره با عزرائیل چونه میزنه . عزرائیل میگه حالا یک چند سال بمون من میگم نه میام باهات راستش کار منم به دکتر و امپول یک میلیون و دویست رسید . کلا دستگاه تنفسیم عفونی شده پریسا حال میکنی چه بابا بزرگی داری ؟؟؟؟ نمیگه نوه گلم و این پیر زن مریضن برم براشون یک شوربایی بپزم یک...
  18. ZEUS83

    ترکی بیلمیرم

    ترکی بیلمیرم
  19. ZEUS83

    خدمت از ماست عزیزم کلا جگرم باهات حال میاد

    خدمت از ماست عزیزم کلا جگرم باهات حال میاد
  20. ZEUS83

    چقدر شکسپیر رو می شناسی ؟

    چقدر شکسپیر رو می شناسی ؟
بالا