سلام عزیزم
تو این دو سه روزه با عزرائیل کشتی میگرفتم . جات خالی بود زورم بهش رسید .
دست گل دختر خوشگلم درد نکنه عزیزم . آشت خیلی بهم انرزی و روحیه داد . خیلی هم خوشمزه بود . دختر خودمی
برا منم جالب بود قبل از اینکه خانما به این تاپیک برسن اقایون داغش کردن:biggrin::biggrin::biggrin:
حاجی اگه خواستی از این کارا کنی میتونم جزوه هامو بهت قرض بدم ;)
یک دوره خودارایی گذروندم جزوه و فیلم هاشم هنوز دارم :gol:
نمیخواد بری بیخود پول بدی
سلام خوبی
بابا بزرگم بابا بزرگای قدیم . حداقل یک حال و احوالی با نوه گل و مامان بزرگ میکردن !!!!!!!!!!!
شاید هر دو مریض و بستری باشن و لازم باشه یکی یک کاسه شوربا براشون بپزه یک لیوان اب پرتغال بهشون بده
راستی بیماری صعب العلاج ازدهاها چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پریسا جون مامانیتم داره با عزرائیل چونه میزنه . عزرائیل میگه حالا یک چند سال بمون من میگم نه میام باهات
راستش کار منم به دکتر و امپول یک میلیون و دویست رسید . کلا دستگاه تنفسیم عفونی شده
پریسا حال میکنی چه بابا بزرگی داری ؟؟؟؟ نمیگه نوه گلم و این پیر زن مریضن برم براشون یک شوربایی بپزم یک...