مگه چند تا قرمز داری ؟؟؟؟ من 3 تا قرمز دارم تازه میخواهم رکورد اقا مصطفی رو بزنم .
منم تو غرور دست کمی از تو ندارم ولی از الان گفتم یوزر دومم با همین نام زئوس میسازم . به محض اخراج شدن با اون یکی یوزر میام
کلهم فلسفه بودن من در اینجا عشق به اخراجه
مگه امضا جدیدم رو نمی بینی که شمشیر...