نتایح جستجو

  1. ZEUS83

    خدا با ماست

    فرافکنی نکن ایشالله هم گربه نیست . ازدهاست
  2. ZEUS83

    خدا با ماست

    نه پس فکر کردی پیرجو رو گفتم ؟؟؟؟؟؟؟ یکی مرد جنگی به از صد هزار
  3. ZEUS83

    میخوای با من کل کل کنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ برو خونه . مراقب خودتم باش

    میخوای با من کل کل کنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ برو خونه . مراقب خودتم باش
  4. ZEUS83

    خدا با ماست

    ادم امپول بزنه ولی ازدها اتیشش نزنه
  5. ZEUS83

    من فکر میکردم با اون پوست زمخت محاله پیشونی ازدها بخاره

    من فکر میکردم با اون پوست زمخت محاله پیشونی ازدها بخاره
  6. ZEUS83

    امیر بذار سیستمم راه بیفته و این چیدمان اتاق سرانجام بگیره شروع میکنم به تاپیک زدن روزی هوار تا...

    امیر بذار سیستمم راه بیفته و این چیدمان اتاق سرانجام بگیره شروع میکنم به تاپیک زدن روزی هوار تا تاپیک میزنم
  7. ZEUS83

    خدا با ماست

    الان یکی میاد اتیشت میزنه تا دلت خنک شه
  8. ZEUS83

    خدا با ماست

    خدا رو شکر بهترم . ممنون از احوال پرسیت شما و خانواده خوبید
  9. ZEUS83

    خدا با ماست

    حامد حواست به اون تاپیک دخترها از گوش فریفته میشن و ........... باشه یک دفعه پر در نیاره . من باید برم دکتر امپول بزنم
  10. ZEUS83

    راست است كه دخترها از گوش فریفته مي شوند و پسر ها از چشم :-)

    حامد حواست به این تاپیک من باشه پر در نیاره
  11. ZEUS83

    خدا با ماست

    سلام ایدا جون خوب شد شما هم اومدی
  12. ZEUS83

    خدا با ماست

    مودونم ولی وقتی من اینجام یعنی کلی کار دارم و همه رو پیچوندم و اینجام بی شوخی چند وقت بود این همه اسپم نکرده بودم داشت یادم میرفت
  13. ZEUS83

    قد یمیای باشگاه بیان تو......!!!

    نه لزوما درست نیست البته فقط اگه یک جوجه اردک زشت بدنیا اومده باشی و تبدیل به یک قو بشی میتونی بگی ز نتیکیه در بقیه موارد اکتسابیه
  14. ZEUS83

    خدا با ماست

    اههههههههههههههههههههههه از کی تا حالا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یکی تو خانواده داری و الاف نیستی یکی پدر ژپتو
  15. ZEUS83

    قد یمیای باشگاه بیان تو......!!!

    نمیدونستم لوسی هم مسریه . فکر میکردم فقط خودشیفتگی مسریه
  16. ZEUS83

    خدا با ماست

    حامد بیا برو بچ رو جمع کنیم از هفته دیگه شروع کنیم یک شب در هفته اسپم بازی کنیم . داشت نفسم بند میومد از بی اسپمی
  17. ZEUS83

    خدا با ماست

    از همه چی گذشته . سرفه ام بهتر شد . نگو اسپم خونم کم شده بوده دکترها نشخیص نمیدادن
  18. ZEUS83

    شما هم بندهاي عقدنامه را نخونده امضا مي كنين؟؟؟

    من از این چیزا سر در نمیارم . همه رو می سپارم به پدر جان اون خودش به حد کافی سختگیر هست
  19. ZEUS83

    بخارپزشده برای درمان سرفه

    بههههههههههههله از گوشهاش معلومه
  20. ZEUS83

    خدا با ماست

    حامد حواست باشه ها !!!!!!!! جانور و موجودات تخیلی چیه ؟؟؟؟؟ اون اسطوره است . برای اسطوره ای مثل زئوس فقط یک بادی گارد اسطوره ای شایسته است خودم بهش اجازه دادم به کوه المپ مقر خدایان گام بذاره .جایی که قدم هیچ انسانی بهش نرسیده
بالا