نتایح جستجو

  1. ZEUS83

    دوستان لطف کردن منتقلش نمودن http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.p...=1#post3330965

    دوستان لطف کردن منتقلش نمودن http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.p...=1#post3330965
  2. ZEUS83

    خدا با ماست

    اکی اتفاقا اونم با نفسش اتیش میزنه
  3. ZEUS83

    قد یمیای باشگاه بیان تو......!!!

    من هنوز اینجا جدیدم ولی با کسب اجازه از محضر بزگان و قدیمیها اومدم تو . هر چند این حامد داشت کارشکنی میکرد
  4. ZEUS83

    بخارپزشده برای درمان سرفه

    اونجا که داشت در مورد هوا فضا افاضه فضل میکرد و انگشتشم نشون میداد من مونده بودم متحیر که این انگشته یا نمودار علمی
  5. ZEUS83

    خدا با ماست

    حامد خودت خواستی ها!!!!!!!!!!!!!!!!! هنوز وقت استغفار و توبه داری
  6. ZEUS83

    بخارپزشده برای درمان سرفه

    باز خوبه مثل قذافی رشته مواد مخدر شناسی پاس نکرده
  7. ZEUS83

    خدا با ماست

    حامد نذار برم پیشش اشک تمساح بریزم خون جلو چشاشو بگیره پاشه بیاد اینجا اتیشت بزنه ها از ما گفتن بود
  8. ZEUS83

    راست است كه دخترها از گوش فریفته مي شوند و پسر ها از چشم :-)

    بچه ها من تشکرهام تموم شده . واریز کنن با همه حساب میکنم
  9. ZEUS83

    بخارپزشده برای درمان سرفه

    کارشناس چی ؟؟؟؟ خس و خاشاک شناسی ؟؟؟
  10. ZEUS83

    خدا با ماست

    نخیرم لوس نمیشم . (( بین خودمون باشه فقط برای یک نفر لوس میشم اونم چون اصفهانی ها گفتن نازکش داری ناز کن . نداری پاتو دراز کن ) برای 7 میلیارد و اندی ادم بقیه خیلی هم منطقیم . اونم شکایتی نداره که هیچ خودشم مشوقم
  11. ZEUS83

    فوق دکتری هم بذاری من هستم کلهم تا استادی هستم باهات

    فوق دکتری هم بذاری من هستم کلهم تا استادی هستم باهات
  12. ZEUS83

    خدا با ماست

    ای لعنت به این ولخرجی من . وقتی تشکرها رو واریز میکنن من جوگیر میشم و همه رو ایثار میکنم من از همون سر صبح که بیدار میشم یا قربون صدقه خدا میرم یا بوسش میکنم البته همیشه هم اینقدر رابطه مون خوب نیست مواقعی هم هست که باهاش قهر هم میکنم
  13. ZEUS83

    راست است كه دخترها از گوش فریفته مي شوند و پسر ها از چشم :-)

    به به می بینم بحث شیرین زن و مرد بازم گل کرد بعنوان استارتر معذرت میخواهم که تشریف اوردید تاپیک من نبودم ولی می بینم بدون من بیشتر خوش میگذره منم قبول دارم که مردها از راه چشم فریب میخورن و زنها از طریق گوش!!!! با این حساب ناشنوایی هم برای زنها موهبتی عظیم هستش
  14. ZEUS83

    بخارپزشده برای درمان سرفه

    این تجویز جناب سرهنگه . نمیدونم دکتر هم اجازه میده یا نه . ولی بد فکری نیست . باید پیگیری کنم ببینم به کجا میرسه
  15. ZEUS83

    راست است كه دخترها از گوش فریفته مي شوند و پسر ها از چشم :-)

    بنظرم که اکثر اقایون رشد زبانی شگفت انگیزی دارن چون تو حرف کم نمیارن
  16. ZEUS83

    بخارپزشده برای درمان سرفه

    فکری نمیشه کرد . تنها فکر باقیمانده خوردن شیر مادیان یا خوردن جام زهره
  17. ZEUS83

    امیر تاپیک تو پر تاپیک منم پرپر

    امیر تاپیک تو پر تاپیک منم پرپر
  18. ZEUS83

    بخارپزشده برای درمان سرفه

    هر چی درمان پرتغالی بوده من رو خودم انجام دادم . اما اینو یکی از برو بچ پزشکی فرستاده احتمالا نتیجه گرفته جناب سرهنگ برای خودم هم نسخه نوشتن باید شیر مادیون بخورم تا خوب شم . حالا از کجا تو تهران مادیون پیدا کنم خودش حکایتی هست
  19. ZEUS83

    راست است كه دخترها از گوش فریفته مي شوند و پسر ها از چشم :-)

    البته که نقض داره . خوبم داره خودت که بهتر از من میدونی
  20. ZEUS83

    راست است كه دخترها از گوش فریفته مي شوند و پسر ها از چشم :-)

    تایید میشود . مرد مارمولکی بوده
بالا