نخیرم لوس نمیشم . (( بین خودمون باشه فقط برای یک نفر لوس میشم اونم چون اصفهانی ها گفتن نازکش داری ناز کن . نداری پاتو دراز کن )
برای 7 میلیارد و اندی ادم بقیه خیلی هم منطقیم . اونم شکایتی نداره که هیچ خودشم مشوقم
ای لعنت به این ولخرجی من . وقتی تشکرها رو واریز میکنن من جوگیر میشم و همه رو ایثار میکنم
من از همون سر صبح که بیدار میشم یا قربون صدقه خدا میرم یا بوسش میکنم البته همیشه هم اینقدر رابطه مون خوب نیست
مواقعی هم هست که باهاش قهر هم میکنم
به به می بینم بحث شیرین زن و مرد بازم گل کرد
بعنوان استارتر معذرت میخواهم که تشریف اوردید تاپیک من نبودم ولی می بینم بدون من بیشتر خوش میگذره
منم قبول دارم که مردها از راه چشم فریب میخورن و زنها از طریق گوش!!!!
با این حساب ناشنوایی هم برای زنها موهبتی عظیم هستش
هر چی درمان پرتغالی بوده من رو خودم انجام دادم . اما اینو یکی از برو بچ پزشکی فرستاده احتمالا نتیجه گرفته
جناب سرهنگ برای خودم هم نسخه نوشتن باید شیر مادیون بخورم تا خوب شم . حالا از کجا تو تهران مادیون پیدا کنم خودش حکایتی هست