بده دستاتو به دستم
تا با هم كلبه بسازیم
كلبه ای پر از من و تو
از من و تو ما بسازیم
دور بشیم از همه مردم
واسه درد هم بمیریم
با ستاره ها بخوابیم
با ترانه جون بگیریم
كلبه ای اندازه عشق
باغچه ای و حوض و گلدون
سر تو باشه رو شونم
مثل لیلا، مثل مجنون
منو درگیر خودت کن تا جهانم زیرو رو شه
تا سکوت هرشب من با هجومت روبرو شه
بي هوا، بدون مقصد، سمت طوفان تو ميرم
منو درگير خودت کن تا که آرامش بگيرم
با خيال تو هنوزم مثل هر روز و هميشه
هر شب حافظه ي من پر تصوير تو مي شه
نه میشه باورت کنم
نه میشه از تو رد بشم
نه میشه خوبه من بشی
نه میشه با تو بد بشم
نه دل دارم که بشکنی
نه جون دارم فدات کنم
نه پایه موندنه منی
نه میتونم رهات کنم
نه میتونه تو خلوتش دلم صدا کنه تورو
نه میتونم بگم بمون..نه میتونم بگم برو
کجا برم که عطره تو نپیچه تو یه لحظه هام
قصمو از کجا بگم که پا...
محشر بود آبجي گلم....
باوركن ما [ منظورم خودم هستم ] فقط دست به نصيحت كردنمون خوبه ...اما موقع عمل همه كم مياريم...زير بار سختيها كمر خم ميكنيم...آه و ناله مون در مياد و شاكي ميشيم....كاش خداوند در مقابل همه سختيها بهمون صبر عطا كنه تا بتونيم به مقصد برسيم...
دوستان گلم.......هر گياهي علاوه بر اسم علمي و اسم گياهشناسي و اسم لاتين و اسم عام و رايج و اسمهاي محلي و اسم ايراني..............يه اسم دارويي هم داره....كه در بين مهندسين داروشناسي گياهي اون اسم رايجتر هست......
حالا منم اسم رايج اين گياه رو بنا به اسم داروييش ميخوام.....خب؟؟؟؟؟؟؟؟ :w02:
سلام همشاگردي جون...
ميگما...بيا ببين چه كردم... [IMG] هي نقاشي كشيدم و هي خودم به خودم خنديدم.. :w15: هاي خنديدم..هاي خنديدم.. :w15: .فكركنم اگه نقاشيهامو ببيني دلت ضعف بره... [IMG]
شما چه كردي؟ چندتا كشيدي؟ [IMG]
من كه هنوز نتونستم بيستا رو تكميل كنم... [IMG]