خب خانومم از اول ميگفتي كه جستارت در خصوص داستان كوتاه هست گلم...من هرچي توي تالاراصلي دنبال جستارت گشتم پيداش نكردم...
خانومي ...اگه اطلاعيه رو كامل خونده بودي گفته بوديم كه در خصوص داستان نويسي محدوديتي نداريم...فقط جا و مكان داستانتون رو درست انتخاب كنيد...
جسارتآ اين مطلب رو به همه دوستاي...