نتایح جستجو

  1. mehrdad2012

    وقتی مجری هم جوگیر می شود

    نه همون مجریه . خواهش اجی .
  2. mehrdad2012

    آجی بچه ها چند بار سراغت را از من گرفتن . یاسین و بقیه .

    آجی بچه ها چند بار سراغت را از من گرفتن . یاسین و بقیه .
  3. mehrdad2012

    شما عضو پی سی پارسی هم هستی ؟؟؟

    شما عضو پی سی پارسی هم هستی ؟؟؟
  4. mehrdad2012

    عکسی که دیدنش دل شیر میخواهد.....

    اخه کجای این صحنه افتخار داره ؟ واقعا متاسفم واسه این آدم .
  5. mehrdad2012

    فقط آدم ها نیستن که اذیت می کنن . ( مگه مریضی تو )

    نه اجی اون یکی لات پنگوئن هاست خیلی قویه .
  6. mehrdad2012

    داداش شهاب اجی مینو سلام رسوند .

    داداش شهاب اجی مینو سلام رسوند .
  7. mehrdad2012

    باشه اجی . در پناه حق باشی . سلامت باشی اجی .

    باشه اجی . در پناه حق باشی . سلامت باشی اجی .
  8. mehrdad2012

    نخیر خودت هم برعکس نشستی . برگرد راه بیوفتیم بریم دیر شد .

    نخیر خودت هم برعکس نشستی . برگرد راه بیوفتیم بریم دیر شد .
  9. mehrdad2012

    آجی زوده حالا ترک کنی .

    آجی زوده حالا ترک کنی .
  10. mehrdad2012

    http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/397534-%D9%85%D9%82%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D9%87-%D9%86%D8%B4%D...

    http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/397534-%D9%85%D9%82%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D9%87-%D9%86%D8%B4%D8%B3%D8%AA%D9%86-%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1%D9%87%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86-%D9%82%D8%AF%DB%8C%D9%85-%D8%A8%D8%A7-%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%AD%D8%A7%D9%84/page3?p=5434222#post543422...
  11. mehrdad2012

    http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/397417-%D9%81%D9%82%D8%B7-%D8%A2%D8%AF%D9%85-%D9%87%D8%A7-...

    http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/397417-%D9%81%D9%82%D8%B7-%D8%A2%D8%AF%D9%85-%D9%87%D8%A7-%D9%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%86-%DA%A9%D9%87-%D8%A7%D8%B0%DB%8C%D8%AA-%D9%85%DB%8C-%DA%A9%D9%86%D9%86-%28-%D9%85%DA%AF%D9%87-%D9%85%D8%B1%DB%8C%D8%B6%DB%8C-%D8%AA%D9%88-%29...
  12. mehrdad2012

    پس خودت هم برعکس نشستی ؟؟؟ چرا فرمون پشتته ؟؟؟ :surprised:

    پس خودت هم برعکس نشستی ؟؟؟ چرا فرمون پشتته ؟؟؟ :surprised:
  13. mehrdad2012

    :biggrin: .باشگاه را میگم اجی .

    :biggrin: .باشگاه را میگم اجی .
  14. mehrdad2012

    تیپ جوانان در خارج

    من توجه نکردم واقعا مارک دار بود ؟؟؟
  15. mehrdad2012

    چشمت بی بلا آجی.

    چشمت بی بلا آجی.
  16. mehrdad2012

    بستم . پس چرا دنده عقب میری تو سطل آشغال ؟؟؟ :surprised:

    بستم . پس چرا دنده عقب میری تو سطل آشغال ؟؟؟ :surprised:
  17. mehrdad2012

    بزن بریم از این جا .

    بزن بریم از این جا .
  18. mehrdad2012

    بزن بریم شهاب . بشین بریم دار آباد

    بزن بریم شهاب . بشین بریم دار آباد
  19. mehrdad2012

    خواهش اجی این چه حرفیه مرسی آجی . بیخیال تایپیک ها را نگاه کن و بخند .

    خواهش اجی این چه حرفیه مرسی آجی . بیخیال تایپیک ها را نگاه کن و بخند .
  20. mehrdad2012

    بزن بریم از اینجا .

    بزن بریم از اینجا .
بالا