نتایح جستجو

  1. mehrdad2012

    قابل اجی گلم را نداره . :gol:

    قابل اجی گلم را نداره . :gol:
  2. mehrdad2012

    آره اجی حتما انجام بده جواب میده . برو اجی خوش بگذره . مراقب به خودت باش. در پناه یکتای بی همتا .

    آره اجی حتما انجام بده جواب میده . برو اجی خوش بگذره . مراقب به خودت باش. در پناه یکتای بی همتا .
  3. mehrdad2012

    برو آجی . در پناه حق باشی . خواهش آجی من کاری نکردم . شبت طلایی .

    برو آجی . در پناه حق باشی . خواهش آجی من کاری نکردم . شبت طلایی .
  4. mehrdad2012

    [IMG]

    [IMG]
  5. mehrdad2012

    کی میای ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    کی میای ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  6. mehrdad2012

    من اینجام اجی .

    من اینجام اجی .
  7. mehrdad2012

    خوب آجی یه آهنگ بذار البته مجاز(اینا گفتم واسه قوانین هر چی خودت خواستی بذار ) بعد گوش بده فاز...

    خوب آجی یه آهنگ بذار البته مجاز(اینا گفتم واسه قوانین هر چی خودت خواستی بذار ) بعد گوش بده فاز میگیری آجی .
  8. mehrdad2012

    منم همین طور . در پناه حق باشید .

    منم همین طور . در پناه حق باشید .
  9. mehrdad2012

    خیلی خوشحال شدم اومدی آیجی . بازم بیایا . مراقب به خودت باشی آجی . در پناه یکتای بی همتا باشی .

    خیلی خوشحال شدم اومدی آیجی . بازم بیایا . مراقب به خودت باشی آجی . در پناه یکتای بی همتا باشی .
  10. mehrdad2012

    آجی میخوای این طوری فاز بگیری ؟؟؟

    آجی میخوای این طوری فاز بگیری ؟؟؟
  11. mehrdad2012

    بدترین شیطنت های بچه ها

    خواهش اجی قابلی نداشت .
  12. mehrdad2012

    فاز میگیره دیه داره حال میکنه .

    فاز میگیره دیه داره حال میکنه .
  13. mehrdad2012

    یاسین گه گاهی میاد به جرگه ی متاهل ها هم پیوست . داداش علی میاد اما کم باهاش حرف می زنم . داداش...

    یاسین گه گاهی میاد به جرگه ی متاهل ها هم پیوست . داداش علی میاد اما کم باهاش حرف می زنم . داداش شهاب را هم که اینجاست . مهسا هم کم میاد . اجی محیا که خیلی خیلی کم پیداست . آجی شیلا هم میاد اما نه زیاد .
  14. mehrdad2012

    فقط آدم ها نیستن که اذیت می کنن . ( مگه مریضی تو )

    خوب لات پنگوئن ها این شکلیه .
  15. mehrdad2012

    [IMG]

    [IMG]
  16. mehrdad2012

    خو بیشتر بیا آجی مثل قدیم آخ دلم لک زده واسه بچه ها و خودمونی ها و اون روزها .

    خو بیشتر بیا آجی مثل قدیم آخ دلم لک زده واسه بچه ها و خودمونی ها و اون روزها .
  17. mehrdad2012

    نه اگه اینا میگفت خودم حالش را میگرفتم . اجی دلمون واست تنگیده .

    نه اگه اینا میگفت خودم حالش را میگرفتم . اجی دلمون واست تنگیده .
  18. mehrdad2012

    یه انجمن هستش مثل اینجا .

    یه انجمن هستش مثل اینجا .
  19. mehrdad2012

    تیپ جوانان در خارج

    آره اگه مد بشه چی میشه . :biggrin:
  20. mehrdad2012

    نه جدی میگم . عضو هستید ؟؟

    نه جدی میگم . عضو هستید ؟؟
بالا