بله من قبول دارم ... که تیمم نه فقط توو این بازی که تو خیلی از بازیهای دیگه این فصل هم بد بازی کرده ....
خیلی هم بد بازی کرده ..... اما شما تو این فصل فقط و فقط بند کردید به داوری ..
کدوم بازی؟؟ خوب .. همون بازی که تیمتون 9 نفره شد ... شما یادت نمیاد؟؟؟
فنایی دروازه بانتون بود .....
اما دیروز...