من چیکار کنم که شما اصلا پستهای منو نمیخونی ... خدا رو شکر پستهام مونده ... برو بخون ...
من دو تا مثال زدم .. به چه زبونی بگم ....
به خدا مونده .. توو صفحات قبلی ....
از بازی 9 نفره گفتم فنایی بود و وقت کشی کرد .. از بازی سال 77 گفتم عابدزاده بود و باعث اخراج موسوی شد ..
از این بازیه 2-2 هم گفتم...