نتایح جستجو

  1. G

    :smile::gol::gol:

    :smile::gol::gol:
  2. G

    ;):smile::gol::gol:

    ;):smile::gol::gol:
  3. G

    ;):smile:

    ;):smile:
  4. G

    به به سلام ، میبینم که دوبار اینجا رو به حالت طبیعی برگردوندی مد جدیده همه اونجوری کردن صفحه...

    به به سلام ، میبینم که دوبار اینجا رو به حالت طبیعی برگردوندی مد جدیده همه اونجوری کردن صفحه شخصیشونو؟؟
  5. G

    ههههههههه خوب باشه آخههههههه مسریه منم گرررررررفتم:D

    ههههههههه خوب باشه آخههههههه مسریه منم گرررررررفتم:D
  6. G

    به هر کی هم گفتی بگو به کسی نگه:D

    به هر کی هم گفتی بگو به کسی نگه:D
  7. G

    سلااام خوبی؟؟ ممنون ، تولد امام رضا مبارک:D نه بابا اون خسیس تر از توئه تازه میخواسته عکس شیرینی...

    سلااام خوبی؟؟ ممنون ، تولد امام رضا مبارک:D نه بابا اون خسیس تر از توئه تازه میخواسته عکس شیرینی بفرسته اونم نتونسته
  8. G

    هان ؟؟ سوالای سخت نپرس هر دوش خووبه اون با معنی تر بود :D این سر زنده تر :surprised:

    هان ؟؟ سوالای سخت نپرس هر دوش خووبه اون با معنی تر بود :D این سر زنده تر :surprised:
  9. G

    تغییر در نحوه امتیاز دهی تاپیک پیش بینی از شروع نیم فصل دوم ( با احتساب جدول دور رفت به شیوه...

    تغییر در نحوه امتیاز دهی تاپیک پیش بینی از شروع نیم فصل دوم ( با احتساب جدول دور رفت به شیوه امتیاز دهی قدیمی و ادامه اون بر مبنای امتیاز دهی جدید ) پیش بینی صحیح برد ، باخت و یا مساوی : 2 امتیاز گل زده صحیح : 1 امتیاز گل خورده صحیح : 1 امتیاز مجموع : یه پیش بینی کاملا درست : 4 امتیاز مثلا...
  10. G

    من آدمین پادمین نمیشناسم ... حالا بعد از عمری عضویت تو این سایت یه مدیر از دوستای من درومده...

    من آدمین پادمین نمیشناسم ... حالا بعد از عمری عضویت تو این سایت یه مدیر از دوستای من درومده اونم چشم ندارن ببینن ؟؟
  11. G

    آره یادم مونده تو قبول شو بقیش حله ...

    آره یادم مونده تو قبول شو بقیش حله ...
  12. G

    همون پیام اولیت چی بود؟؟ تخم هندوونه رو رد کن بیاد ، نخواستیم

    همون پیام اولیت چی بود؟؟ تخم هندوونه رو رد کن بیاد ، نخواستیم
  13. G

    دیگه نباید فوتبال نگاه کنیا :D اصلا آفساید نبود ;)

    دیگه نباید فوتبال نگاه کنیا :D اصلا آفساید نبود ;)
  14. G

    ای بابا .... نخیر باید سرما بمونه .... حداقل تا اول فروردین

    ای بابا .... نخیر باید سرما بمونه .... حداقل تا اول فروردین
  15. G

    ناهار پای نت؟؟ ایول نوش جان ساعت 2 ؟؟ باشه منتظرم

    ناهار پای نت؟؟ ایول نوش جان ساعت 2 ؟؟ باشه منتظرم
  16. G

    سلام دوست عزیز عیدت مبارک امیدوارم سال خوبی داشته باشی

    سلام دوست عزیز عیدت مبارک امیدوارم سال خوبی داشته باشی
  17. G

    بورکینافاسو فکر کنم .... اما پاسپورت فرانسوی هم داره آره خراب کرد بقول مزدک چجوری این توپ رو گل...

    بورکینافاسو فکر کنم .... اما پاسپورت فرانسوی هم داره آره خراب کرد بقول مزدک چجوری این توپ رو گل نکرد؟؟؟
  18. G

    سعید دادا شبت بخیر من دیگه برم با اجازت

    سعید دادا شبت بخیر من دیگه برم با اجازت
  19. G

    هر کی بخواد ادامه تحصیل بده دختر چاق براش میگیرن؟؟

    هر کی بخواد ادامه تحصیل بده دختر چاق براش میگیرن؟؟
  20. G

    عه اولش داشتم میرفتم برزیل اونم تابستون الان دارم زن میگیرم اونم چاق .... عجب شبی بود امشب

    عه اولش داشتم میرفتم برزیل اونم تابستون الان دارم زن میگیرم اونم چاق .... عجب شبی بود امشب
بالا