نتایح جستجو

  1. mehrdad2012

    خواهش اجی قابلی نداشت . :gol:

    خواهش اجی قابلی نداشت . :gol:
  2. mehrdad2012

    حجاب برای زن باید باشه....(لطفا نظراتتون بیان کنید...)

    داداش معین منظور من ازمد مانتوهای تنگ و کوتاهی هستش که کاملا جلب توجه می کنه و شلوارهای پاره ای که به قول برخی از جوانان مد روزه یا تک پوش های تنگ و کوتا هی که پسرها به تن می کنن . این ها همشون باعث جلب توجه میشه .
  3. mehrdad2012

    درپناه حق باشی . حتما سرمیزنم .

    درپناه حق باشی . حتما سرمیزنم .
  4. mehrdad2012

    اره کاملا خوبم . :D

    اره کاملا خوبم . :D
  5. mehrdad2012

    در پناه سکتای بی همتا اجی .

    در پناه سکتای بی همتا اجی .
  6. mehrdad2012

    من دروازه بانی سالن را خیلی دوست دارم البته خاطره بد زیاد دارم . دو بار شکستگی و مو برداشتم پام...

    من دروازه بانی سالن را خیلی دوست دارم البته خاطره بد زیاد دارم . دو بار شکستگی و مو برداشتم پام و مو برداشتن انگشت شصت دستم .
  7. mehrdad2012

    من نوجوانان ذوب آهن دروازه بان بودم اما ادامه ندادم . اما الان به طور تفریحی سالن بازی میکنم .

    من نوجوانان ذوب آهن دروازه بان بودم اما ادامه ندادم . اما الان به طور تفریحی سالن بازی میکنم .
  8. mehrdad2012

    منم امیدوارم همین طور بشه یه بازی جوانمردانه و قشنگ از هر دو تیم .

    منم امیدوارم همین طور بشه یه بازی جوانمردانه و قشنگ از هر دو تیم .
  9. mehrdad2012

    اوه کاملا ضد هم هستیم .

    اوه کاملا ضد هم هستیم .
  10. mehrdad2012

    اره اهل فوتبال هستم

    اره اهل فوتبال هستم
  11. mehrdad2012

    [IMG]

    [IMG]
  12. mehrdad2012

    مرسی اجی بابت متن زیبات . :gol::gol:

    مرسی اجی بابت متن زیبات . :gol::gol:
  13. mehrdad2012

    حجاب برای زن باید باشه....(لطفا نظراتتون بیان کنید...)

    کاملا موافق هستم . دخترها و پسرهای ما امروزه خیلی سریع تحت تاثیر مد های بیگانه ی غرب قرار می گیرند و به راحتی فرهنگ غنی خودشان را زیر پاهاشون میذارن واین نتیجه ی تفکرات غلط دختر ها و پسرهای ماست . این آزادی نیست هوس بازی و بی بند و باری هستش خودمون باید تفکرات غلطمون را ترک کنیم نه با زور و پلیس...
  14. mehrdad2012

    :biggrin: . زاستی من هنوز اسم شرفت را نمی دونم .

    :biggrin: . زاستی من هنوز اسم شرفت را نمی دونم .
  15. mehrdad2012

    سلام آجی . خوبی؟؟؟ مرسی از متن زیبات. :gol:

    سلام آجی . خوبی؟؟؟ مرسی از متن زیبات. :gol:
  16. mehrdad2012

    اسم زیبایی داری . خوشبختم داداش . من کم کم باید برم فعلا .

    اسم زیبایی داری . خوشبختم داداش . من کم کم باید برم فعلا .
  17. mehrdad2012

    من از بچگی آبیاری میکردم

    :surprised::surprised:
  18. mehrdad2012

    جانت بی بلا . چشم اجی گلم . :w30::gol::gol:

    جانت بی بلا . چشم اجی گلم . :w30::gol::gol:
  19. mehrdad2012

    مرسی بابت متن زیبات . مرسی داداش خوبم شما خوبی؟؟؟ اسم شریفت را میگی ؟؟؟

    مرسی بابت متن زیبات . مرسی داداش خوبم شما خوبی؟؟؟ اسم شریفت را میگی ؟؟؟
  20. mehrdad2012

    من از بچگی آبیاری میکردم

    اخه فکر نمی کنی تایپیکت یکم بی ادبی بود ؟؟؟؟
بالا