کاملا موافق هستم . دخترها و پسرهای ما امروزه خیلی سریع تحت تاثیر مد های بیگانه ی غرب قرار می گیرند و به راحتی فرهنگ غنی خودشان را زیر پاهاشون میذارن واین نتیجه ی تفکرات غلط دختر ها و پسرهای ماست . این آزادی نیست هوس بازی و بی بند و باری هستش خودمون باید تفکرات غلطمون را ترک کنیم نه با زور و پلیس...