باورت میشه تو طول این 3 ترم با 15-16 واحد هرروز یونی بودم! اونم نه یکنواخت. تو ساعات پراکنده. من رشتم طوریه که هم آزمایشگاه دارم هم تئوری. یعنی یک روز در هفته میرم ساختمون آزمایشگاه یک روز دیگه هم یه ساختمون دیگه اسه تئوری همون درس. هر ترم هم 3 درس تخصصصی دارم. البته چون یه ترم عقب افتادم بیش از...