یه یکی از بچه ها میگفتم که همین سوالو پرسیده بود
زمان ما آب دماغمون تا زانومون میومد :D:D:D
اینجوری نبودیم که :biggrin:
نه خواهر زادمه
چشات خوشگل میبینه عزیزم :gol::gol:
دوستان علاقمند به یاد گیری زبان ترکی میتونن به آدرس زیر مراجعه بفرمایند
http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php?t=177338&page=76
واسه اینکه این تاپیک بالا بمونه تا اطلاع رسانی بشه به چند اسپم زن ماهر نیازمندیم :D:D:D
با تشکر :gol:
دیروز که بحث باکره بودن نبود؟
من نمیتون چیز به این مهمی رو با یه نظر سنجی جواب بدم
خودتم دیدی چقدر روش باهات حرف زدم
الانم تمرکز ندارم پستارو دقیق بخونم و یا دقیق بتونم نظرمو بگم
تاپیکم خیلی رفته جلو
سلام بابک خان
یرولکویاسان
بیر زحمتیم وار
دوستلارین بیری منن ایستیب کی عدنانین آهنگین اونا ترجمه الییم
من ایستیرم زحمتین سن چکسن
اولار؟
آهنگی واریندی؟
اولماسا بو لینکدن دانلود اله
چخ ممنون
http://www.mediafire.com/?tyt4uzjzioj