میدونی دوست عزیز چرا عمرمون داره تلف میشه؟
چون دولت هیچ برنامه برای مقاطع مختلف سنی ما نداره
تو ایران خودتی که باید خودتو بکشی بالا
متاسفانه به قول دوستمون از راههای صحیح هم امید بسیار کم است
تو ایران زرنگ به کسی میگن که بتونه سر همه رو کلاه بزاره
از قانون فرار کنه و...
تو ایران علاوه بر تلف...