واسه این روزه می گیریم که هروز بریم خونه یکی واسه افطاری اونم بخاطر ثوابی که داره تجملاتی به خرج بده که دهنت باز بمونه :eek:
واسه این روزه می گیرم که بتونیم بگیم یعنی من با دهن روزه دارم دروغ می گم ؟؟ بعد هر غلطی خواستیم بکنیم
واسه این روزه می گیریم که تو این ماه مبارک قیمت همه چی به فلک برسه و...