سلام
خیلی خوش اومدین
اخرین شماره فکر کنم 40 بود
یعنی شما میشید 41
بازم دقیقتر نگاه میکنم وبهتون میگم
خواهش:
فقط از آذربایجان نقل کنید با زبان و قومیتهای دیگه کاری نداریم
دست گلتون درد نکنه
موفق باشید
سلاممممممممممممممم
میلاد عزیزم خوبی؟
تو دوستی از این مشکلات پیش میاد خوب
من اگه تو رو از خودمون نمیدونستم که باهات راحت نبودم
تو این ماه مبارک خوبیت نداره کینه به دل داشته باشیم
ما رو هم دعا کن
ممنون