نتایح جستجو

  1. sahar-architect

    من يه بار در حق تو خواهري كردم بسه[IMG]تازه برنامه اي ويژه اي براي حاژ سعيد دارم[IMG]

    من يه بار در حق تو خواهري كردم بسه[IMG]تازه برنامه اي ويژه اي براي حاژ سعيد دارم[IMG]
  2. sahar-architect

    نميدونم نمايشگاههاي نقاشي رو ميرين يا نه ولي چند وقت پيش رفته بودم نمايشگاه كه صاحبش يادم...

    نميدونم نمايشگاههاي نقاشي رو ميرين يا نه ولي چند وقت پيش رفته بودم نمايشگاه كه صاحبش يادم نميادولي يه نقاشي نشونم داد با تحليل شما(قسمت شولوغي پسربچه رو ميگم)جنس نقاشي شما اين نيست شايد هم حق با شما باشه كي ميدونه نقاش توي اون لحظه به چي فكر ميكرد.....
  3. sahar-architect

    خواهش ميكنم لطف داريد خب خوبه كه شبيه شما نباشه!اين نقاشي يه جورايي غم و تنهايي رو به ادم القا...

    خواهش ميكنم لطف داريد خب خوبه كه شبيه شما نباشه!اين نقاشي يه جورايي غم و تنهايي رو به ادم القا ميكنه اميدورارم هيچوقت دچار چنين احساسي نباشيد
  4. sahar-architect

    جنبه و فرهنگ پروفايل داشته باش!!!!!!!![IMG]

    جنبه و فرهنگ پروفايل داشته باش!!!!!!!![IMG]
  5. sahar-architect

    سلام عكس پروفايلتون قشنگه مباركه

    سلام عكس پروفايلتون قشنگه مباركه
  6. sahar-architect

    چرا برخي دخترها هميشه كانديد ازدواج هستند و برخي نه؟

    اتفاا من كاملا مخالفم(البته تو اين سوسول بازياي خيابوني اصلا نميشه گفت كه علاقه و عشقي هست همش هوسراني و چشم چروني و ...است) به نظر من طرفين در زندگي مشترك هميشه بايد ابراز علاقه كنن
  7. sahar-architect

    اهن حالا رويت شد

    اهن حالا رويت شد
  8. sahar-architect

    چرا برخي دخترها هميشه كانديد ازدواج هستند و برخي نه؟

    چه باحال چند تاشونو دوست داشتي و به همشون هم وابسته شدي!
  9. sahar-architect

    سلام من كه چيزي نديدم!

    سلام من كه چيزي نديدم!
  10. sahar-architect

    10 محور مهم در گفت وگوهاي پيش از ازدواج

    ممنون بابك چه اكتيو شدي تو اين5ساعت!
  11. sahar-architect

    بهترین شعری رو که دوست داری چیه؟

    دل که آشفته روى تو نباشد دل نیست آن که دیوانه خال تو نشد عاقل نیست مستىِ عاشقِ دلباخته از باده توست به جز این مستى ام از عمر، دگر حاصل نیست عشق روى تو در این بادیه افکند مرا چه توان کرد که این بادیه را ساحل نیست بگذر از خویش اگر عاشق دلباخته اى که میان تو و او، جز تو کسى حائل نیست رهرو...
  12. sahar-architect

    سلام حالا واسه اینکه ثابت شه کی هست یا نه میتینگ میاین؟

    سلام حالا واسه اینکه ثابت شه کی هست یا نه میتینگ میاین؟
  13. sahar-architect

    تو میتونی تنهای اسمون!!!!!!!!!

    تو میتونی تنهای اسمون!!!!!!!!!
  14. sahar-architect

    الان جواب نمیدادی خفه میشدی

    الان جواب نمیدادی خفه میشدی
  15. sahar-architect

    سلام خوبی؟بابا درسخووووووووون !!!!

    سلام خوبی؟بابا درسخووووووووون !!!!
  16. sahar-architect

    سلام عزیزم ممنون با تاخیر عید شمام مبارک

    سلام عزیزم ممنون با تاخیر عید شمام مبارک
  17. sahar-architect

    [IMG][IMG][IMG]بسی شاد گشتم ممنون

    [IMG][IMG][IMG]بسی شاد گشتم ممنون
  18. sahar-architect

    شما نیستین یا من!من که همش پلاسم اینجاها:biggrin:

    شما نیستین یا من!من که همش پلاسم اینجاها:biggrin:
  19. sahar-architect

    [IMG] ممنون خيلي قشنگن

    [IMG] ممنون خيلي قشنگن
  20. sahar-architect

    از بس كه لاغري!حالا[IMG]واسه چي بود!!!!!!!!!!

    از بس كه لاغري!حالا[IMG]واسه چي بود!!!!!!!!!!
بالا