نتایح جستجو

  1. sahar-architect

    سلااااااااااااااااااااااااااااااممممممممممم مرسیییییییییییییییییییی خوبممممممممممممممممممم خودت...

    سلااااااااااااااااااااااااااااااممممممممممم مرسیییییییییییییییییییی خوبممممممممممممممممممم خودت خوبییییییییییییییییییییییییی امییییییییییییییییییییییییییییر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  2. sahar-architect

    سحر جماعت از بهی جماعت نمیترسد:surprised::biggrin::biggrin::biggrin: ما اینیم دیگه!کلا سمبل...

    سحر جماعت از بهی جماعت نمیترسد:surprised::biggrin::biggrin::biggrin: ما اینیم دیگه!کلا سمبل اخلاقم من:surprised::biggrin::biggrin:
  3. sahar-architect

    ممنونم

    ممنونم
  4. sahar-architect

    سیلام ممنون بد نیستم بی تو هرگز میلاد نمیدونم والا یه خبرایی هست نمیدونم معتبره یانه

    سیلام ممنون بد نیستم بی تو هرگز میلاد نمیدونم والا یه خبرایی هست نمیدونم معتبره یانه
  5. sahar-architect

    ختم قرآن براي شادي روح الهه====(از بودنتان ممنونيم)

    وااااااااای واقعا تسلیت میگم غم بزرگیه از دست دادن یه عزیز........
  6. sahar-architect

    پیام تسلیت به دوست خوبمونakhoondzade

    ایهان عزیز بهتون تسلیت میگم انشالله روح مادرتون قرین ارامش باشه خدا صبر بهتون بده
  7. sahar-architect

    زاد روز زلال ترین آبی دریا rm_arch

    سلام سلام به به تولده!تولدتون مبارک ایشالله سالهای خوبی پیش روتون داشته باشین :gol: دنیا رو براتون شادشاد و شادی رو براتون دنیادنیا ارزو میکنم:gol: پاینده باشید:gol::smile:
  8. sahar-architect

    مشاعرۀ سنّتی

    تو را من دوست میدارم تو را که روح بارانی تو را که چون رخ مهتاب به چشم من درخشانی
  9. sahar-architect

    سلام ممنون شما خوبی؟

    سلام ممنون شما خوبی؟
  10. sahar-architect

    سيلام بر مهندس ميلاد عزيز ماشالله ! من نميدونستم اينقدر درسخوني ااااااااا!

    سيلام بر مهندس ميلاد عزيز ماشالله ! من نميدونستم اينقدر درسخوني ااااااااا!
  11. sahar-architect

    [IMG][IMG][IMG]سيلاااااااااااااام

    [IMG][IMG][IMG]سيلاااااااااااااام
  12. sahar-architect

    سلام اوشاخ!!!!!!!! وقت ائلسن گئل بو طرفلره!!!!!!!!

    سلام اوشاخ!!!!!!!! وقت ائلسن گئل بو طرفلره!!!!!!!!
  13. sahar-architect

    و عليك ممنون ولي گويا تو بهتري!

    و عليك ممنون ولي گويا تو بهتري!
  14. sahar-architect

    سلام ممنون بابت عكسا خيلي قشنگن

    سلام ممنون بابت عكسا خيلي قشنگن
  15. sahar-architect

    من دارم ميرم خداحافظ

    من دارم ميرم خداحافظ
  16. sahar-architect

    با اجازه من ميرم خداحافظتون

    با اجازه من ميرم خداحافظتون
  17. sahar-architect

    بله اينطور كه معهلومه زيادي خوش ميگذره بهش[IMG]

    بله اينطور كه معهلومه زيادي خوش ميگذره بهش[IMG]
  18. sahar-architect

    [IMG][IMG][IMG][IMG]

    [IMG][IMG][IMG][IMG]
  19. sahar-architect

    حال ميده بهت اگه بگم منم شاعرم و .اونوقت ببينم جرات داري به مني كه در حقت خواهريكردم بگي چرت و...

    حال ميده بهت اگه بگم منم شاعرم و .اونوقت ببينم جرات داري به مني كه در حقت خواهريكردم بگي چرت و پرت ميگم[IMG]
  20. sahar-architect

    خيروشرش بعد واقعه مشخص ميشه![IMG]

    خيروشرش بعد واقعه مشخص ميشه![IMG]
بالا