You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
چطور نداره !!
گفتم بندي روحت شاد شه انوشه[IMG][IMG]
-
ممنون خوبم
[IMG]
اگه پيداشون كردي سلاممو برسون شايد هم خودم برات پيدا كنم[IMG][IMG][IMG]
-
تو اون ايشالله كه واسه رها نوشته بودي ايهام بود منظورت اينه كه ايشالله ضربه مغزي شده يا ايشاللهadslبگيره[IMG][IMG]
-
[IMG]سلام
ولايت با خانوم يا احتمالاخانومها خوش ميگذره[IMG][IMG][IMG]
-
اينا چه قشنگن
ممنون بابك:gol:
-
-
نه نميشه توضيح بدم[IMG][IMG]
-
مگه فروشگاهه ديدي مينويسن: تا يك ربع برميگردم[IMG]
-
بايد عملا انجامش بدم[IMG][IMG][IMG]
-
سلام ثابت كن!
اتفاقا روشون كم!!
-
ممنوووووووووووون:cry::cry::cry:
-
اينجوري كه تو كار ميكني اگه پيش ميرفت تعجب داشت!
-
اخه اينجوري كه تو نوشته بودي دلم گرفت(جواب پيامها رو هم تو پروفم بذاري هستي جان زودتر جواب ميدم و بيشتر با هم اشنا ميشيم گلم ممنون)
-
ممنون
ولي لينك رو فكر كنم دوباره بذاري منم بتونم ببينم
-
-
-
سلام الهه
پس اين بسته سفارشي من چي شد[IMG][IMG]
-
[IMG]
سلام روزت پساپس ميبارك بيد
-
هر كسي سحر نميشه كه قابل كپي باشه[IMG](اوههههههههههههه[IMG])
نميدونم والا!ماشالله اوشاخ دست و دلباز شده اين روزا[IMG]
-
سيلااااااااام ميسي خوبم تو چگونه اي؟بچه مگه تو پايان نامه نداري بشين كار كن اخه!