نتایح جستجو

  1. rahajo0on

    دلم گرفته در حد بنززز !! یکی بیاد آرومم کنه هیچکیو ندارم !!

    ملسی دخمل آجیم آوا بزا شوورم بیاد میگم کلتو بکم
  2. rahajo0on

    دلم گرفته در حد بنززز !! یکی بیاد آرومم کنه هیچکیو ندارم !!

    تا عید میاد فقط آمپول نزنی ها
  3. rahajo0on

    تخم مرغ شانسی

    خان عمو سر من شیله نمال
  4. rahajo0on

    تولد من :(

    نه این دومین کیکه همشونو عکسشو میزالی دل منو آب می کنی:cry:
  5. rahajo0on

    دلم گرفته در حد بنززز !! یکی بیاد آرومم کنه هیچکیو ندارم !!

    نه زیاد مطمن نیستم رفته مسافرت
  6. rahajo0on

    تولد من :(

    تفلدت مبالک ریحانه جوونم ناقولا کی ناخنک زده کیکتو اینم برو بکس آوردم تفلدت
  7. rahajo0on

    دلم گرفته در حد بنززز !! یکی بیاد آرومم کنه هیچکیو ندارم !!

    دل هیشکی مثل من غربت اینجارو نداره:cry::cry:
  8. rahajo0on

    دلم گرفته در حد بنززز !! یکی بیاد آرومم کنه هیچکیو ندارم !!

    من اومدم ولی خفن دلم برا یه نفر تنگولیده شده
  9. rahajo0on

    تخم مرغ شانسی

    جوون میده برا 4شنبه سوری
  10. rahajo0on

    [IMG]

    [IMG]
  11. rahajo0on

    دلم گرفته در حد بنززز !! یکی بیاد آرومم کنه هیچکیو ندارم !!

    خوب داداشی تو قدم اول بردار بقیه هم عوض میشن
  12. rahajo0on

    دلم گرفته در حد بنززز !! یکی بیاد آرومم کنه هیچکیو ندارم !!

    نه شوورم کار داره و منم از جاش خبر دارم تو ملاقب اعمال خودت باش چوون خبل میدم شوورم میاد حالتو می گیره
  13. rahajo0on

    دلم گرفته در حد بنززز !! یکی بیاد آرومم کنه هیچکیو ندارم !!

    خوب بودن و تغییر روش زندگی ربطی به غرور نداره تو هر کار بدی انجام بدی با یه کلمه غرور می خوای توجیح کنی؟>؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خوب باباتم دوست داره به خاطر غرورش این حرف رو میزنه به نظرت با عقل جور در میاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ من نمی گم...
  14. rahajo0on

    دلم گرفته در حد بنززز !! یکی بیاد آرومم کنه هیچکیو ندارم !!

    :cry::cry: خوب گذشته ها گدشته تو الان تغییر کردی حالت بهتر شده سیگارتو کم کردی پس سعی کن خودتو عوض کنی و بشی یه آیهانی که بهتر از الانه مطمن باش باباتم دوست داره فقط فکر می کنه اینطوری می تونه تورو عوض کنه پس به جای ناامیدی یاعلی بگو وشروع کن
  15. rahajo0on

    دلم گرفته در حد بنززز !! یکی بیاد آرومم کنه هیچکیو ندارم !!

    خوب تو این همه وقت جدا شدی ازش باید کم کم پیش بری خوب این جملتو خودت به بابت گفتی؟
  16. rahajo0on

    دلم گرفته در حد بنززز !! یکی بیاد آرومم کنه هیچکیو ندارم !!

    خدا مامانتو بیامرزه فک می کنی با این بی تابی روح مامانت آرامش داره؟ چرا نمی خوای با بابات آشتی کنی؟ چرا تاوقتی عزیزامون هس قدرشو نمی دونیم؟
بالا