اتفاقا اصلا هم کنجکاو نبوذم چون میدونستم[IMG][IMG]
بعدش هم عکس منو کپی کردی تو تاپیکت[IMG] خجالت نکشیدی[IMG]
موشتولون بورجوم اولسون[IMG]
نه برا چی مگه استمو زیر عکس نوشته بودی؟[IMG]
[IMG][IMG]به آجیه من میخندی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟
[IMG]هنو اونی که به آجیه من بخنده متولد نشده[IMG]
باید تیکه تیکت کنم تا بدونی دنیا دست کیه
سحر بستمش به چوب بیا تیکه تیکش کنیم[IMG]
[IMG][IMG]به آجیه من میخندی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
[IMG]هنو اونی که به آجیه من بخنده متولد نشده[IMG]
باید تیکه تیکت کنم تا بدونی دنیا دست کیه
سحر بستمش به چوب بیا تیکه تیکش کنیم[img]