عین الدوله چشم بلبلی این رو گفته... بی خیال حتما اشتباه کرده..
خیلی ممنون همین بود مرسی...
من حس خاصی به این دخترت دارم ماشاا... بزرگه البته..
ذخیرش کردم دستت درد نکنه اگه خواستی منبعش رو فوت کن تا دست اجنبی جماعت نیفته..بازم مرسی.. وقتی عوضش کردی کلی فکر کردم که بدونم مال تو بوده اخه من بیشتر...