ان الله مع الصابرين سيمين جان..
خداوند جاي حق نشسته و هميشه هم وجود خودش رو ثابت كرده..
بايد صبر كرد و سكوت پيشه كرد و بغض رو فرو خرد..
همون خدايي كه زندانها و گار مخوف محمد رضا را در هم كوبيد اماده ي نابودي گارد اقايان است...اقاياني كه به جانبازي كه پا ندارد و روحاني كه از مردم رفاع ميكند رحم...