اين موضوع تموم شد .. اما به نظرم حتي اگر چند برابر مردم مصرف بكنن باز برقي قطع نميشه!
خود شركت نيرو چند هزار مگاوات برق ذخيره داره و فكر همه ي افزايش مصرف ها رو كرده..
اما حالا اين كارها چه محاسني داره من زياد نميدونم چون هماهنگ كننده و نظريه پرداز اين قضيه نبودم اما ..
با اينكار پستهاي برق اگه...